Minilille Skrevet 18. november 2009 #1 Del Skrevet 18. november 2009 38 uker i går, og termin nærmer seg med stormskritt. Første mann ble født en uke før termin, så jeg prøver å ikke tenke for mye på at jeg kan gå over tiden før det evt viser seg å skje.. Men etter at vi mistet pga for tidlig fødsel forrige gang har jeg vært ekstra bekymret dette svangerskapet, og nå kjenner jeg altså at det er angsten for å gå over termin som nærmer seg... Jeg skal begynne med modningsakupunktur, og var hos jordmor i går som sa at på neste kontroll kan hun forsøke å hjelpe til litt(strippe/tøye) og henvise meg til kk. Hun sa at jeg ikke skulle tenke så mye på det... Men er bare så redd de på sykehuset skal forsøke å "overtale" meg til å vente lengst mulig før de evt setter i gang. Har på ingen måte LYST til å bli satt i gang altså! Det beste,og det jeg ønsker er at det skal skje av seg selv. Men jeg tør ikke ta risikoen på å gå mye over tiden, spesielt så mye som de gjør her i bergen,har hørt 17 dager på ei..! Ugg.. måtte den lille bare komme før og roe mammaen sin.. Noen andre tips enn "stripping", akupunktur og sex for å unngå å gå over termin? Hjelper for eksempel hver tur man går på at ungen kommer litt lengre ned? (Har mye kynnere og hodet er festet,men ungen ligger ikke så veldig langt nede enda..) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141002332-angst-for-%C3%A5-g%C3%A5-p%C3%A5-overtid-samme-som-3-trimester/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå