LINDA*** Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Nå må jeg få tatt en skikkelig test altså! Og gjøre det på riktig vis. Selv om det blir med ettermiddagsurin har jeg ikke vært på do siden kl 09 i dag... IKM i dag/går. Som skrevet før: 9 syyykt svake positive billigstrimler, 1 halvpositiv QR + en negativ CBD med alt for kort virketid på pinnen....
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 *XXXXXX* <- det var meg som kryssa usedvanlig mange fingre for deg
LINDA*** Skrevet 18. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2009 jo, takk takk.. Har en uggen følelse da. Siden jeg fikk det svart på hvitt med den der CBD... In my face, liksom! hehe.... Ikke gravid.... Vel vel. Ikke lenge igjen nå.
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 CBD er skikkelig brutalt! De ordene er ikke gode. Bedre å speide etter en strek da, hehe. Lykke til! Har ikm i morgen og har ikke antydning til hverken tr eller svangerskap her.
Plutselig_gravid Skrevet 18. november 2009 #8 Skrevet 18. november 2009 Hvordan gikk det??? Krysse fingre
LINDA*** Skrevet 18. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 18. november 2009 å herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud jeg gir opp!!! DENNE var OGSÅ svak!!! Er det mulig??? Jeg skimter den så vidt i bakgrunnen.... Men det er jo bare en skygge. Ikke no strek. ARGGG!! Jeg får vente til i morgen tidlig da. Med å svi av den aller siste testen. Etter det gidder jeg ikke teste mer! Herregud. Blir frustert!
SkyBaby Skrevet 18. november 2009 #11 Skrevet 18. november 2009 aww, men da skal du se den blir KJEMPEpositiv i morgen XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX kryssen fingre og tær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå