Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Jeg skulle vært 7 uker på vei i dag, men fostersekken tilsvarte ca 5-6 uker. Inni fostersekken så vi ikke noe fosteranlegg i det hele tatt Han mente det er 50/50 sjanse for at jeg enten er litt kortere på vei, eller at dette er en MA/BO. Jeg skal tilbake til ny UL til mandag. Dersom det ikke da har skjedd noenting, blir det nok revisio IGJEN (hadde en MA i 2005) på meg Det føles ganske så urettferdig, altså - at man skal kunne oppleve dette her flere ganger (vet vi er mange!!!). Men jeg må jo virkelig trøste meg med de to solstrålene jeg allerede har fått til verden ♥ Hva skulle jeg ha gjort uten dem??? Lykke til videre alle andre gravide!!! Jeg får vente i spenning!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Huff så leit å høre. Går med den samme angsten selv da jeg mista i ma i juli uke 14. Skal selv ta ul når jeg er 7 uker, fredag om 16 dgr. Føler skikkelig med deg. Stooor trøsteklem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Skrev hvist på feil tråd jeg. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå