Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVEM sender dere julekort til? Nå tenker jeg på julekort med bilde av barna på.

Jeg synes det er litt vanskelig å velge hvem jeg skal sende til. Hvilke kriterier legger du til grunn for ditt valg???????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger ved et i hver julegave til nærmeste familie og venner.. så sender jeg til nærmeste familie som bor langt unna (mine tanter og voksne søskenbarn som jeg har god kontakt med)

Skrevet

Jeg sender slike julekort til familie som vi ikke ser til vanlig.

Skrevet

Vi sender til familie (besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler m/små søskenbarn) og venner som vi ikke ser så ofte, som bor i andre byer :) Forskjellen fra i fjor, er at vi tenker at alle tre skal være med på bildet i år :D

Skrevet

Takk for svar!

Jeg sender til venner som bor langt unna og til mine søsken (tanter og onkler). Men så er problemet at jeg har veldig god kontakt med noen av mine egne tanter og onkler. De vil jeg gjerne sende kort til, men så er det noen av dem jeg overhode ikkje har kontakt med. Hvorfor sende til dem, tenker du kanskje....Problemet er bare at skravla går.....

What to do...

Skrevet

Send til de også, det er sikkert ikke så mange å så får dere kanskje bedre kontakt... : )

Skrevet

Godt poeng:)

Har sendt til de før, men tenkte kanskje å kutte ut i år....Men hvorfor egentlig..?!!

Nei tror jammen jeg skal sende til akkurat de jeg har lyst til, både de jeg har god kontakt med,og de jeg har dårlig kontakt med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...