Gå til innhold

Ultralyd 10+2 og kjønn

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg var på tidlig ultralyd i går - da var jeg 10+2. Det var en fantastisk opplevelse.

Minsten kravla og styrte inni der - vi så hjertet blinke og at det var to armer og to ben, til og med fotsålene var tydelige.

Så sier plutselig jordmor: "Jeg bruker aldri å si dette om jeg ikke er ganske sikker, men dette ser veldig ut som en liten gutt".

Jeg og samboeren min ble helt sjokkerte, trodde aldri i verden at det gikk an å se det så tidlig.

Hun pekte på noe svært fremtredende mellom bena, hun utelukket at det var navlestrengen og sa: "Hva ellers kan det være?".

Jeg spurte om det var halebenet, men det var i hvert fall ikke så stort.

Noen andre som har opplevd å se antydninger til kjønn så tidlig?

Hilsen veldig stolt!! :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141000615-ultralyd-102-og-kj%C3%B8nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venninna mi opplevde akkurat det samme 12+0. Guttetissen var så fremtredene at alle så hva det var på ul-bildene. Til og med jeg. Det kommer an på hvordan de ligger, og det er mye enklere å se gutter, akkurat av den samme grunnen.

Vi er forresten kommet helt likt ;-)

Annonse

Tusen takk for det.

Det er godt å vite mest mulig om den inni der syns jeg. Jeg skal faktisk på UL igjen i uke 13 for å se etter nakkefolder. Abort blir uaktuelt uansett, men det er godt å være forberedt og slippe å bekymre seg hvis han viser seg å være frisk som en fisk! :)

Lykke til på deres ultralyder, det er virkelig spennende og nervepirrende synes nå jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...