Gå til innhold

Noen som har vært på UL her enda ?

Anbefalte innlegg

Hvor langt var dere da dere var der og hvor stort var "rusket" ?

Så dere hjerteslag ?

To dager igjen til jeg skal - og jeg klarer ikke tenke på annet....

Er så spent på om det er liv der inne !!!!

Dette er jo tusen ganger verre enn å gå og vente på å ta en test.

Fortsetter under...

Jeg skal på ul den 25, og gleder og gruer meg. Har hatt 2 misfall før, så er litt nervøs. Men har bedere magefølelse denne gangen:)

Hjerteslagene ser du nok garantert, er det ikke fra uke 5-6 man kan se det? Hvor langt er du på vei?

Tvi tvi og kos deg på ul:)

Så utrolig spennende!

Jeg skal også på UL til fredag, da er jeg 6+5. Har tidligere hatt en MA, så er veldig veldig nervøs, tenker ikke på annet jeg heller...

Og skjønner ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå...., men ikke så altfor lenge igjen nå, grugleder meg!

JEg skal også på ul på fredag. Da er jeg 7.2. Jeg får ikke timene til å gå, gruer meg så fælt... Jeg har ingen sympomer - og det engster meg enda mer... vi får krysse fingrene for hverandre i denne stund..

Jeg var 7+3 og så hjertet banke. Alt var så lite enda, bare ca 1 cm.

Men veldig deilig å se liv og at den lå på rett sted denne gang.

Gleder meg veldig til om en måned når jeg skal på neste ul. Blir godt å se at alt fortsatt er i orden før vi forteller det til familien i julen.

Lykke til på UL. Håper dere andre får samme gleden som oss over å se det bitte lille bankende hjertet! Tenk, vi har bitte små mennesker i magene våre! (Selv om de ser mer ut som reker enda....)

Annonse

Jeg var hos legen og fikk henvisning til UL hos privat gyn i dag. Har hatt en SA og en MA tidligere, så kjenner jeg er nervøs. Tenke jeg skulle spørre om å få time om 2 uker, orker ikke beskjeden om at "vi ser ingenting, kom igjen om en uke" men ser her at man kan se hjerteslag allerede i uke 6? Jeg er 6+4 i dag, så da går vel kanskje neste uke greit... Håper bare jeg får time... De prioriterer vel tidlig UL? Vanligvis venter jeg opptil 3 måneder for å få time... Er helt vanvittig kvalm, og har omtrent ikke sovet siden søndag så noe må det jo være der, håper jeg! Er kvalm hele dagen og hele natten, våkner ca annenhver time om natten bare av kvalmen. Noen som vet om man kan være så ekstremt kvalm og likevel ikke ha noe foster?

æ va på en tilig UL i ca uke 5 tru æ d va. .. va 1.6mm bare da,så kan si d va lite å sjå,men d va no nåkka der.. =) har mista 2 ganga før æ,så dro t privat gynekolog å fikk timer t UL.. ska på min neste om ei uke, då bør vi se hjerteslag, så håpe d går bra.. veldi nervøs da....

min gynekolog ska følg mæ opp fram t 12 uka.. æ føle d e litt trygger så får æ heller betal nån ekstra kroner for det... !! bli i uke 8 på neste UL =) glæde/grue mæ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...