Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 dvs.. hvor gamle er barna? Når er det noen vits i? (eller, sagt på en annen måte, hvor god tid har jeg på meg til å finne eller lage kalender da lillegutt er 8 måneder til jul i år...?).. he he
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 8 mnd er vel i tidligste laget..? min sønn blir 3 år i februar, og det er første gang i år jeg lager kalender til han.tror ikke akkurat han har savna det...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 ja, jeg hadde ikke tenkt til å lage i år :-) men jeg lurte på om jeg burde gjøre det til neste år eller om jeg kan vente enda litt lenger :-) Takk for svar for øvrig :-) HI
Gjest Tale30 Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Jeg skal lage til jenta mi som er et år i desember. Og min ide kan du bruke også (eller sikkert ikke MIN ide da men) Jeg skal kjøpe den boksen med 50 fargede Brioklosser i. Pakker inn 2-3 klosser hver dag, så kan vi bygge tårnet høyere og høyere frem mot jul. Boksen koster 399,- og det følger med en stoffposen som du kan samle kossene i.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Det var en god ide, Tale:-) Tusen takk... HI
Gjest Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Min fikk sin første i fjor, når han var 2 år gammel. Det var veldig stas, han skjønte jo lite av julefeiring men gledet seg veldig til kalender på morningen, men triste greier 25...
Gjest Tale30 Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 Ja, hjelpe meg for en nedtur på 25. Jenta mi har da hele desember med pakke på morgenen, bursdag på lillejulaften, den store julekvelden, og BANG på 25, nothing!
Neijasså... Skrevet 18. november 2009 #8 Skrevet 18. november 2009 Hvis det er første barnet kan du fint vente i to år til. Det var ikke før eldsta her var 2.5 at det begynte å bli litt stas med kalender her. Lillesøstra krevde derimot kalender et år før det. Skjønte ikke så mye av hva kalenderen var ved den alderen, men skjønte at søsteren fikk og at hun også ville ha. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå