Gå til innhold

Når får en innkallelse til fosterdiagnostikk?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hat fått raskt svar begge gangene jeg har blitt henvist men det var på Ullevål. Du har tid på deg til 13+6, for UL, men tror blodprøven bør taes senest en uke før.

Ring dem så kan du sikkert få en time over tlf, hvis du har dårlig tid.

Nå er jeg grundig irritert,jeg fikk positiv bekreftelse på at legen (vikar) hadde sendt henvisning til dobbeltest/duotest, og det er nå snart 4 uker siden. Jeg ringte legekontoret for snart en uke siden for å høre hva som skjedde, og nå i dag ringte jeg både Ullevål (som henvisnignen skulle sendes til) og RH, og de har IKKE mottatt noen henvisning. Legen må ringe og faxe over i dag, sa de.

Nå kjenner jeg det koker, og legen nås ikke på telefon før etter kl. 13.00, kanksje greit jeg får roet meg litt før jeg snakker med henne ....

Jeg fikk innkalling under en uke etter at jeg hadde vært på første kontroll. Dette er St. Olav i Trondheim. Og i går var jeg på ultralyd. Det var helt uvirkelig. Plutselig fikk jeg for alvor se at det var et lite liv der inne. En sprellende liten krabat som turnet rundt i magen min. Og alt stod bra til og vi kunne gå derfra med store smil om munnene våre:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...