Gå til innhold

Takk for meg, ses i andre trimester:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da går jeg over i 2.trimester (endelig). Merker at tiden har gått sakte. Mye pga kun hjemmekontor og lite sosiale måneder. Gleder meg til å ha mer energi, reise igjen og nyte de 3 neste månedene. Vi ses:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gøy at vi "går over" samtidig :) Er 12+0 i dag, så er vel egentlig trimesterløs til i morgen :P

Skrevet

Det var det jeg fant ut også. Skulle inn på 2 trimester men der står det at det gjelder fra 12+1. Ble litt overivrig etter å gå videre, får vente til i morgen. Når har du termin? Har du vært på UL?

Skrevet

God tur over i morgen :) Håper jeg kommer etter på lørdag.

Skrevet

Jeg kommer etter på fredag:) er vi ikke over en liten milepæl nå folkens?:)

Skrevet

Ja helt klart over en milepæl og det er godt å vite. Skal heldigvis ha UL på mandag, det skal bli godt slik at 2 trimester kan bli "rolig".

Skrevet

Hei igjen. har termin 4 juni etter "legekalenderen", 5 juni her inne. Men stoler selv mest på legens, siden jeg da bytter dag onsdag. VET at jeg hadde EL tirsdag/onsdag :)) Har faktisk vært på 2 UL. Var bare for å sjekke i 7+1, også var jeg i går :)) Måtte få bekreftet at termin er sånn noenlunde riktig før jeg tar vaksina. Og det var det :) Iflg gyn sin "snurre" var termin 3 juni! Var så morsomt å se den lille, den rørte på armer og bein og turna rundt der inne :) Fantastisk opplevelse!!

Skrevet

Hei Utrolig78

Da har vi termin på samme dag, min ble også endret etter UL (har nok eggløsning litt tidligere enn "normalt"). Når tar du vaksine? Jeg tenkte i slutten av neste uke for å være sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...