Øst Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Da går jeg over i 2.trimester (endelig). Merker at tiden har gått sakte. Mye pga kun hjemmekontor og lite sosiale måneder. Gleder meg til å ha mer energi, reise igjen og nyte de 3 neste månedene. Vi ses:-)
utrolig78 Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Gøy at vi "går over" samtidig Er 12+0 i dag, så er vel egentlig trimesterløs til i morgen
Øst Skrevet 18. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2009 Det var det jeg fant ut også. Skulle inn på 2 trimester men der står det at det gjelder fra 12+1. Ble litt overivrig etter å gå videre, får vente til i morgen. Når har du termin? Har du vært på UL?
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 God tur over i morgen Håper jeg kommer etter på lørdag.
Gjest Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Jeg kommer etter på fredag:) er vi ikke over en liten milepæl nå folkens?
Øst Skrevet 18. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2009 Ja helt klart over en milepæl og det er godt å vite. Skal heldigvis ha UL på mandag, det skal bli godt slik at 2 trimester kan bli "rolig".
utrolig78 Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 Hei igjen. har termin 4 juni etter "legekalenderen", 5 juni her inne. Men stoler selv mest på legens, siden jeg da bytter dag onsdag. VET at jeg hadde EL tirsdag/onsdag ) Har faktisk vært på 2 UL. Var bare for å sjekke i 7+1, også var jeg i går ) Måtte få bekreftet at termin er sånn noenlunde riktig før jeg tar vaksina. Og det var det Iflg gyn sin "snurre" var termin 3 juni! Var så morsomt å se den lille, den rørte på armer og bein og turna rundt der inne Fantastisk opplevelse!!
Øst Skrevet 18. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. november 2009 Hei Utrolig78 Da har vi termin på samme dag, min ble også endret etter UL (har nok eggløsning litt tidligere enn "normalt"). Når tar du vaksine? Jeg tenkte i slutten av neste uke for å være sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå