endelig mamma:) Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Min lille på 4 måneder er tett i nesen og hoster. Puster tungt til tider. Har ike feber. Bør jeg gå til lege, eller kle på ekstra godt, være mest mulig inne og se om det går over om noen dager? Har hostesaft som jeg gir om kvelden. Ungen virker fornøyd, smiler, kanskje bitte litt mer sutrete enn vanlig, men ikke mye. Sover litt dårligere om natten, men ellers smilende og glad..
ifie Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Knotten vår var forkjølet første gang da han var et par uker gammel, han! Ikke gøy... Vel, så lenge hun ikke har feber, og virker fornøyd, hadde jeg ikke dratt til legen. Jeg var til legen med knotten i går fordi han hadde feber. De sa at barn under 6 mnd. ikke "skal" ha feber, så om de får det, må man inn til sjekk. Hev hodeenden av sengen (og evnt vognen), så blir hun ikke så tett om natten. Saltvann er godt for tette nese. Vi har kjøpt pipetter på apoteket. Det er lurt å dryppe rett før mat, siden de da puster bare med nesen. God bedring til jenta di!
ifie Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Av én eller annen grunn fikk jeg det for meg at du har jente...!? God bedring til gutten din, om det er heller er gutt du har!
endelig mamma:) Skrevet 18. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2009 Tusen takk for svar, er en liten jente jeg har, så du hadde rett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå