Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #1 Del Skrevet 18. november 2009 Hei. Ser av en tråd tidligere at det er en del bergensere her. Noen som er interessert i å treffes? Det hadde vært hyggelig med en tur på kafe om ikke så lenge. Kanskje helst på kveldstid siden sikkert de fleste er i jobb enda... Skriv dere på hvis dere er interesserte da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KBK79 Skrevet 23. november 2009 #2 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg er med! Hadde vært kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marie00 Skrevet 23. november 2009 #3 Del Skrevet 23. november 2009 å så hyggelig:)jeg er i juni klubben da, men er gjerne med om det er lov;)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SophieH Skrevet 26. november 2009 #4 Del Skrevet 26. november 2009 Kjempebra initiativ! Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3. barn på vei:-) Skrevet 26. november 2009 #5 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg er også med:-) Vi kan jo legge inn et treff på treff-sidene og avtale tid og sted der? Kanskje ikke så lett å få til nå før jul...? Men i januar roer vel tingene seg for de fleste:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venter nr 3 :-) Skrevet 26. november 2009 #6 Del Skrevet 26. november 2009 Hei! Jeg vil gjerne vaere med :-) Januar passer bra for meg ogsaa :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnartToGull Skrevet 27. november 2009 #7 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg er med i januar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linney84 Skrevet 29. november 2009 #8 Del Skrevet 29. november 2009 heisann jenter. jeg er også med på ett treff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #9 Del Skrevet 2. januar 2010 absolut, later gøy:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #10 Del Skrevet 3. januar 2010 er bare å lage en tråd på BIM-treff det. Ellers så er det jo planlagt et treff den 10.01... Dere kan jo slenge dere med der Er en søndag, de fleste har vel fri da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå