Gå til innhold

HJELP! Gravid!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, gravid igjen!

Har to fra før, en på litt over 3 år, og en på 19 mnd. Klarer jeg/vi dette da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha.

Jeg kjenner jeg må le litt.

Jeg vet nemlig at jeg kommer til å reagere på akkurat samme måten...og jeg er ikke gravid ennå. Har fjernet spiral og prøver på nr tre, men den dagen jeg er gravid kommer jeg nok til å få litt sjokk likevel...

Klarer vi dette...?Ja vi klarer nok det! Og det gjør nok dere også :)

Lykke til.

Skrevet

Hehe, satt på akkurat samme måten når jeg oppdaget at jeg var gravid med nr tre - da var eldste 3,5 år, og minsten 11 mnd, og vi hadde akkurat flyttet i nytt rekkehus med akkurat nok plass til familien vår. Nå er jeg 22 uker på vei, vi har kjøpt nok et hus, og det føles egentlig som om vi har planlagt det hele tiden! Noe vi definitivt ikke har :) Det ordner seg! Vi ha så god tid på å venne oss til tanken at det går virkelig bra. Homonene hjelper også godt til. Lykke til, og hold ut disse første, slitsomme ukene, så skal du se det føles sååå mye bedre ganske snart ;)

Skrevet

Ja, det blir nok litt bedre etterhvert - akkurat nå er det litt kaos i følelsene. Dette kom veldig brått på, men vi klarer oss. Har en fantastisk mann, som har tatt nyheten veldig fint - det gjelder bare å venne seg til tanken på å bli 3- barns foreldre.....

Skrevet

Hjelp her også! Er også blitt gravid med nr.3, ikke planlagt... har ei på 3år og en på 11mnd, selv er jeg 9-10 uker på vei. Hjelp,hjelp,hjelp. Gruer meg til å fortelle de rundt meg hva som er på vei, har det liksom nok slitsomt som jeg har det. I tillegg skal jeg bynne på jobb igjen i februar, tror ikke sjefen min blir så veldig gla når hun skjønner at jeg kun kan jobbe noen få månder. Når bør jeg fortelle det der? før eller etter jul?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...