Gå til innhold

Kan ikke alle som ikke har skrevet i bloggen til Regine være så snill å være med på å oppmuntre henne? Skriv noe fint, noe positivt, et dikt kanskje? Et sangvers eller et kort lite rim som løfter opp sjela hennes!

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt inn en hilsen på en blogg for første gang i mitt liv, den ble til Regine. Jeg synes så synd på den stakkars jenta, at jeg får vondt lengst inni hjerteroten. At hun må forlate verden etter et så ulevd liv er så meningsløst. Og de stakkars foreldrene som må se sin elskede datter svinne hen og dø, se hennes angst og sorg, hennes redsel for døden og alt hun må forlate. Jeg tror jeg hadde gått fra forstanden om jeg var hennes mor, men det er vel ingen som kommer ut av noe sånt uten å være betydelig merket for livet. Takk for at du inspirerte meg til å legge hilsen på bloggen til Regine HI.

Fortsetter under...

Hun har faktisk forandret livet til mange. Leste en hilsen der inne fra ei som skriver at hun pleide å snakke stygt om folk, og være stygg mot andre hele tiden.

Etter å ha lest Regines blogg, skjemmes hun av væremåten sin, og har isteden begynt å bli en annen person. Hun bryr seg om andre mennesker nå.

Da har Regine virkelig oppnådd mye med sitt korte liv. Mer enn mange som lever i 80 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...