Gå til innhold

Kan ikke alle som ikke har skrevet i bloggen til Regine være så snill å være med på å oppmuntre henne? Skriv noe fint, noe positivt, et dikt kanskje? Et sangvers eller et kort lite rim som løfter opp sjela hennes!

Anbefalte innlegg

http://sinober.blogg.no/1258408971_this_will_be_over.html#comment

Vær så snill. Det tar bare noen sekunder av livet ditt.

La bloggen hennes få et løft i natten. La henne se at mange bryr seg!

Hilsen ei som har et hjerte som blør for Regine....

Fortsetter under...

Kreft er grusomt. Jeg synes det er så vondt at hun skal bli frarøvet voksenlivet. Og føler sårheten i det hun skriver når hun nevner det. Hun vil jo så gjerne leve!

Huff, så fæl en sykdom. Bare å vente på døden, men ikke riktig vite når den kommer.

:o(

Jeg vet hun har hentet styrke i bloggen og støtten der. Så det er ikke fånyttes!

Så veldig trist lesing! Jeg blir i hvert fall veldig bevisst mine egne problemer og hvor små de egentlig er i forhold. Håper at hun opplever et mirakel og blir frisk.

Annonse

Ja, man får et helt annet perspektiv på små hverdagslige problemer. Helt sant.

Regine er min helt i hverdagen. Se på øynene hennes på det bildet. De borer seg dypt inn i sjelen din. Ser dere det?

Ser det er en tåpelig kommentar om å dra i begravelsen hennes. Bra om mange kommer med positive kommentarer.

Det skal 10 positive for å oppveie for en negativ kommentar.

Tenk å være så ubetenksom å skrive noe sånt! Ufattelig kaldt!

Regines blogg er på 6.plass.

Linni Meisters blogg ligger 3 plasser foran Regines.

Et tankekors!

Besøk Regines blogg fremover, og gjør en forskjell for ei jente på 18 år, som kjemper for sitt liv.

http://sinober.blogg.no/

Av prinsipp går jeg ikke inn på bloggene til enkelte som profilerer seg selv her inne, ved å skrive "se på bloggen hennes nå, da! Haha, flirer meg ihjel over hvor dum hun er!"

eller

"Se så stygg babyen hennes er, da!" Osv, osv...

Det lukter jo selvprofilering lang vei, kun for å få stort antall besøkende til bloggen sin, koste hva det koste vil!

Jeg klikker aldri mer på sånne linker. Nysgjerrigheten min er ikke så stor.

Men Regines blogg fortjener å bli lest.

Annonse

Det hadde vært morsomt om bloggen hennes kunne få ligge på nr 1 på mest besøkte blogger.

I tillegg til all den omtanken som hun får fra alle som skriver litt til henne.

http://sinober.blogg.no/1241793645_gjesteinnlegg.html

Utrolig bra skrevet!

Jeg vil ikke anbefale å hjelpe den nevnte fyren (han som patetisk nok lurte på om hun fortjente å klatre opp på lista) med å besøke hans blogg, siden han ligger foran henne på blogg.no, selv om Regine driter i hvor på lista hun ligger.

Jeg vil bare ikke hjelpe vedkommede fram. Enkelt og greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...