Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Hei. Lurer på noe ang magen. Er gravid i uke 6, men tror ikke det har noe med saken å gjøre ettersom jeg har merket dette før. Det har seg slik at når jeg tar solarium og ligger på ryggen så er det noe som buler ut nederst på magen på høyre siden..det buler ut slik at jeg både kjenner det og ser det, så trekker det seg inn igjen, og kan gjør slik noen ganger. Har også merket det nå hvis jeg legger meg ned på ryggen så kan det plutseig stikke en bul ut på samme plass som trekker seg inn etter noen sekund. Noen som vet hva dette kan være? Har vert på ultralyd tidligere, før jeg fikk dattera mi (da var jeg kun et par uker på vei) og da så di ikke noe. Er ganske nygjerrig på hva dette kan være ettersom ingen jeg har snakket med har hørt lignende. Tenkte først det kunne være brokk, men det viser jo når man står og går bort når man ligger så.. Er sikkert ikke noe farlig da men lurte på om noen har det samme eller vet hvorfor det kommer?
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Det er en Alien!!! Nei jeg aner ikke, kan være luft da som flytter seg i tarmene, og på et punkt er det ekstra tynn hud slik at du ser det?? Ellers ville jeg sagt brokk ja.
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 18. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2009 Hm nei har tenkt på luft også men kan umulig være det for det kjenens liksom ikek slik ut. jaja jeg for høre når jeg er på tidlig ul hva det kan være for noe.. hadde en liten mistanke om alieen jeg og hehe xD
millie+2klumper Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 heg har det sånn av og til og det er hvertfall luft. Ser ut som små babyspark;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå