ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Akkurat nå går det i fruktmos med grøtpukver i. Har prøvd brød, var spennende i to dager, men skal fortsette å prøve.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 17. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. november 2009 GrøtpuLver sevfølgelig
Knotten & lille persille Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Min får det samme som din. Jeg spiser lunsj sammen med henne da synes hun at brød er litt mer spennende, tilsammen får hun ikke i seg mer enn en kvart/halv skive foreløpig.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Min har nå blitt 8 mnd, men vi begynte å prøve med brød til lunsj da han var ca 7 mnd. Det tar tid å bli vant til noe nytt, men nå spiser han ei hel skive uten skorpe til lunsj. Er litt kresen på pålegget, så det går foreløpig i prim her. Leverpostei går rett ut, skinkeost bare rynket han på nesen av... Før han var oppe i ei hel skive ga vi noen biter, så fikk han fruktmos etterpå for å bli mett.
scoobydo Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Har også prøvd med brød, men han spiser max et par biter. Gir han yoghurt med pære og banan fra nestle som et måltid, så får han grøt *2 og middagsmat
Maia&Mathias <3 Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Her får lillegutt pupp + ett fruktbeger til lunch. Gidder ikke å begynne med skive fast enda siden han er veldig fornøyd med d han får foreløpig...
LilleDachs Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 Her går det i brødskive med litt prim eller leverpostei på.. Prøver med frukt men hun er desverre ikke så begeistret for det. Får fruktmos til grøten på kvelden da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå