Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi, jeg og samboern, skal på første legetime imorgen, er da nøyaktig 10 uker på vei, veldig spente:). Satt å leste litt her inne ang uke 10, hvor det bl.a stod om første legetime, og legetimer/undersøkelser framover. Det stod at man må ha med seg urinprøve til hver undersøkelse?!! Dette har ikke jeg fått info om, er det noen som vet om dette er et must, man må vel kunne ta en urinprøve hos legen? Man kan jo ikke akkurat vite sånt om man ikke er informert om det på forhånd! Er førstegangsfødende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal på første kontroll på fredag, er da 10+1. Og jeg fikk beskjed om å ta med urinprøve.. Man skal visst ha med det hver gang man skal på kontroll fikk jeg høre. Lykke til :)

Skrevet

var på første legetime forrige uke,fikk ikke beskjed av hu jeg pratet med og fikk time....men når jeg kom til legen så sa han at urinprøve er et must å ta med til hver unndersøkelse.. så ta med

Skrevet

Hmmm, okei.. Takk for svar:)

Dumt spørsmål - men hva skal man bruke som beholder da?

Skrevet

Du får kjøpt urinprøve glass på apoteket. Koster nesten ingenting :)

Skrevet

Grunnen til at det er et must å ha med urinprøve, er for da kan de få morgenurinen. Og den skal visst være bedre :)

Håper du får/hadde en fin legetime :)

Skrevet

Endte med et plastbeger fra Nille, og det gikk fint:) Det var bra jeg hadde med, for det var visstnok veldig viktig ja:)

Legetimen gikk kjempefint:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...