Gå til innhold

Menssmerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

NOen som har hatt menssmerter tidelig i svangerskapet?

Fra uke 3 til 7?

Eg usikker på hvor jeg selv er eller om eg i det hele tatt er gravid.. Håper, men kjennte begynnende menssmerte antydning nå.. Og mensen skulle vært her for 10 dager siden.. hm.. Hvis eg har ekstra lang sylus og det var el eg hadde på lørdag, kan det ha noe med at eg er i starten av et svangerskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo . Fant ut at jeg er gravid i dag og er da i 4 uke . Jeg hadde aldrig trodd jeg var blitt gravid for jeg hadde så utrolige sterke mensemurringer . Det har jeg i skrivende stund også..men streken er mere enn klar og rosa nok, ingen tvil om at den er positiv .

Har lest mangen steder at det kan fortsatt kjennes ut som om mensen er på vei i de tidligste ukene.

Håper det hjalp :)

Skrevet

Ja, jeg har hatt menssmerter tidelig i svangerskapet før, men en begynner jo alltid og lure litt da. Er det mens som kommer, urin infeksjon osv osv. Akkurat nå er vi i samme situasjon. Bare hos meg er det kun 5 dager siden mens skulle ha vært her. Vi får håpe da :) tvi tvi

Skrevet

Gla det ikke bare er meg, har nemlig åsså slik murring.... Var usikker på når jeg skulle ha TR men tok test på mandag som var svak å en igår som var litt sterkere så tror da jeg er gravid men er fortsatt litt usikker så blir nok en test til.... Men krysser fingre for alle prøvere her... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...