tezzie Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Jeg tenkte kanskje jeg skulle prøve å søke på en butikksjef-stilling i en wow butikk. (varner-gruppen) Men i stillingsannonsen står det ingenting om lønn. Noen som vil dele erfaringer? Til info, så har jeg gått 3 år på Bi og studert varehandelsledelse, men jeg mangler noen fag, og har derfor ikke bachelor.. enda. (skal ta opp fag) Jeg er 28 år, og har tidligere hatt en deltids jobb i en motebutikk
Jente+Jente+lillegutt Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Jepp, jeg er butikksjef og fikk flere jobbtilbud som butikksjef før jeg bestemte meg for den stillingen jeg har nå. Lønnen varierer veldig i bransjen og noen har bonusordninger i tillegg, andre ikke. Det kommer ann på hvor mange ansatte du har mm og selvfølgelig erfaring og relevant utdannelse. Butikksjefstillingene kan variere innenfor ansvar når det gjelder budsjetter, bestillinger, økonomi mm. Dessuten er det ikke vanlig å nevne lønn i stillinger, og heller ikke noe jeg ville spurt om på første intervju.
tezzie Skrevet 18. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2009 Takk for svar, og takk for tips om å ikke spørre etter lønn på første intervju. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå