Gå til innhold

Noen her inne som jobber i varner-gruppen?

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte kanskje jeg skulle prøve å søke på en butikksjef-stilling i en wow butikk. Men i stillingsannonsen står det ingenting om lønn. Noen som vil dele erfaringer?

Til info, så har jeg gått 3 år på Bi og studert varehandelsledelse, men jeg mangler noen fag, og har derfor ikke bachelor.. enda. (skal ta opp fag)

Jeg er 28 år, og har tidligere hatt en deltids jobb i en motebutikk.

Fortsetter under...

Varnergruppen tar veldig godt vare på sine ansatte. mange fordeler følger med jobben.Har ikke vært sjef, men er ansatt i en Varner butikk. stortrives. ingentig negativt å si. lønn etter tariff, betaler godt synes jeg.

Mannen min jobber i Varner-gruppen. Han har gått varehandel på BI, han har en relativt god fastlønn og gode bonusavtaler, pensjon og forsikringsordninger. I tillegg kommer jo Varner kortet godt med for både store og små men gode rabatter:)

er ikke tilfeldigvis på Storbyen vel?? Nysgjerrige meg;)

Jenny-penny; ja, det er på storbyen :o) Jeg bor i moss, så det blir litt pendling, men fordelen er at det blir pendling "riktig" vei :o) Ikke så mye trafikk som mot oslo.

Jeg ble ferdig med varehandel på bi, i år, så driver å ta tar opp noen fag som jeg mangler, men når jeg så denne stillingsannonsen tenkte jeg at denne muligheten kan jeg bare ikke la gå fra meg. Det at jeg har en datter i målgruppen dems kan vel ikke heller anses som en ulempe. Men til gjengjeld har jeg aldri jobbet som butikksjef.

Hvordan visste du om stillingen? Skal du søke du også? ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...