Gå til innhold

murrer i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 3 gangs gravid men kan ikke si at jeg husker noen sånnt som det her...

det stikker i sidene, (nesten litt sånn kraftig EL)eggstokkene liksom, prikking, også litt i korsryggen.

Hadde en SA i oktober, og det begynte med VELDIG smerter i korsryggen så nå er jeg litt engstlig, men alikevel så føles ikke dette likt!!!

HUff...

Noen som også har det sånn, eller aner hva det kan være???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia du :)

Jeg er også 3gangs gravid og har det litt på samme måte som deg...stikking og skikkelig mensmurringer. Håper og satser på at det er et godt tegn, men husker ikk ehelt at jeg kjente det såpass godt de forrige gangene liksom??? Kanskje strekker livmora seg raskere nå som det er 3. gangen - å at det derfor kjennes litt mer? Jeg vet ikke?

Vi satser på at alt er som det skal vi ;)

Skrevet

Huff je vi håper det!!!

Jeg bare tenker å tenker...Siden jeg mista i oktober så tenker jeg ikke på annet...

Jeg skal ringe legen i morra, jeg skulle få tidlig oppfølging og UL denne gangen så kanskje hun kan berolige meg litt:)

Også skal jeg ha fri fra jobb i morra og torsdag så da skal jeg bare slappe av...håper det roer seg da... for det "murrer" ordntlig...

Skrevet

Jeg å skal på tidlig UL til fredag - prøvde å fremskynde den litt, men det gikk ikke :( Jeg gruer meg veldig...opplvede en MA for 4 år siden, og jeg tenker med skrekk og gru på det synet jeg fikk se på UL da :( snufs...vil ikke det igjen!!!

Jeg føler murringene begynner å avta litt nå, men det har vært ganske intenst de to siste dagene + noe brunlig utflod :(

Kryss kryss det vi har :)

Skrevet

ja skal krysse for deg jeg også:)

Det går nok bra:)

Vi tenker positive tanker...:)

Skrevet

Hei!

Jeg har samme greia, særlig i høyre eggstokk (regner med at det var den som slapp egget). River og sliter i livmora, av og til ganske kraftig. Er 2 gangs jeg. Var på UL i dag, og så at alt var fint, så håper og tror at dette kan være ganske normalt.

Skrevet

Jeg har ikke merket noe i korsryggen men jeg har merket det andre. Hadde selv en ma i november 07. Var derfor veldig usikker da dette skjedde. Snakket med jm om dette og hun beroliget meg med at dette var kroppens måte å forbrede seg på at det nå er noe som trenger plass der nede.

Så da prøver jeg å slå meg til ro med det.

Lykke til:-)

Skrevet

Takk for svar:) Alltid godt å høre!!!:)

Jeg ringer legen idag for jeg skulle få tidlig oppfølging, føler jeg tregnger det for å ikke være uttrygg...rart jeg er det med nr 3 når jeg ikke var det med de to andre..:)

Snodige vi blir...ti.hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...