Gå til innhold

Da har vi bestemt oss!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for å bære fram dette lille nurket! Jeg er overlykkelig, men samtidig litt redd! Hvordan blir d å ha to barn? H

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så kjekt:) gratulerer så masse..

bestemte meg her for litt siden jeg også for å beholde, jeg er ikke sammen med barnefaren. så nå blir jeg sittende med 2 små, med forskjellige fedre.. men barnefaren til denne stiller opp og støtter valget hundre prosent:)

hvor langt på vei er du? jeg er ikke mer enn 5-6 uker...

Skrevet

jeg har akkurat blitt alene med to og har en spire i magen (5+1).. vet ikke hvordan dette skal gå, men det går nok på et vis :)

har ikke så mye hjelp fra babydaddy siden han bor i usa, men håper han en dag kommer til norge og støtter opp om barna.. første mann har forresten en annen far, så du er ikke alene om det du som også er alene med spire i magen :)

men det meste går, og man angrer jo aldri på de barna man får, enten man er alene eller to :)

masse masse lykke til !!

Skrevet

Idag er jeg bare helt knust... hatt den lengste dagen EVER på jobb... kjæresten min ombestemte seg igår og sa at han ville jeg skulle ta abort... har en følelse at han kan komme til å ombestemme seg flere ganger... tortur... han sier han ikke klarer å se hvor vi er om ett år, at han vet ikke om forholdet vårt takler en unge så tidlig, at d blir en enorm omveltning å plutselig skal ha 3 stykker å bry seg om... osv osv... sukk... jeg tror ikke jeg klarer å ta abort... hva skal jeg gjøre?

Skrevet

Det er din kropp så jeg syntes du skal gjøre det du vil.. Hvis han vil og ikke du, hvordan tror du du kommer til og ha det om du tar abort..huff nei ikke gjør det om du ikke vil det selv..

Skrevet

signerer innlegget til Mamman til kasper + spire <3.

jeg syns vel egentlig du burde ta ditt eget valg først. det er jo ikke bare han som skal bestemme dette?

Skrevet

Men jeg hadde et ønske om å endeli få barn MED noen... har vært alenemor i 4 år, har lyst å dele d med noen... å så føler jeg ikke d er rett av meg å tvinge ham... :'(

Skrevet

Jeg har også en mann som ville at jeg skulle ta abort. Vi har hatt noen tøffe uker her i heimen også må jeg si. Men med litt tid til å fordøye situasjonen så går det noenlunde greit nå faktisk. Han gleder seg nok ikke ennå, og det er helt umulig å diskutere/planlegge, men har tro på at det ordner seg.

Gi det tid funky, ikke ta forhastede beslutninger. Om mulig la saken ligge noen uker og se om situasjonen er bedre.

Skrevet

ALDRI ta abort hvis du er det minste usikker! Det valget kan du aldri ta tilbake, og hvis man først anger på en abort er det ingenting som er vondere... Det vet jeg alt om :(

Skrevet

Setter veldig pris på alle støttende svar! Godt å kunne prate om dette med noen!

Hvis jeg tar imot ungen, skal jeg la være å føre han opp som far da? For å skåne han? Siden han ikke vil? Tenker d er rett, siden jeg tar et valg helt alene...

Skrevet

La det ligge en stund, så kanskje han endrer seg igjen. Kan jo håpe på det da:O)

Men ikke gjør det om du ikke er 100% sikker selv.

Lykke til

Skrevet

Med en gang barnet er født, så vil følelsene hos menn i de aller aller fleste tilfeller bli vekket når de ser barnet, eller før fødsel, når han kan se UL bilder, få vite kjønn, eller se eller kjenne spark.

han kommer til å stille opp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...