Gå til innhold

Jeg blør på 3. uka!!! (';')

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går på cerazette, har gjort det et års tid. Noen flere som har slik erfaring med denne pillen?

Før jeg begynte å blø nå, hadde jeg ikke hatt noe annet enn småblødninger siden i fjor. Er det mulig at jeg har hatt en sa uten å vite om det, og det er derfor jeg blør? Jeg har glemt en pille en gang i blant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cerazette kan visst være litt uastabil til tider. Men rart om det er første gang det skjer etter ett år med den... Har hørt om de som blødde i flere mnd i strekk da :( Og som bare måtte slutte for at det skulle stabilisere seg. Selv brukte jeg den bare i 3 mnd, og da blødde jeg ikke noe! Mensen kom heller ikke tilbake før 6 mnd etter der igjen...

Men du kan jo ta en graviditetstest å sjekke, om du tror det er en SA. Når jeg spontanaborterte, sa gynekologen på sykehuset; at så lenge jeg blør vil HcG-nivået fortsatt være såpass høyt at det vil komme til å være en positiv test.. Så jeg tok en straks jeg kom fra sykehuset, bare for å sjekke - positiv! Også tok jeg en ny ett par dager etter at jeg sluttet å blø, da var HcG-nivået nede igjen og testen var heldigvis blitt negativ. Men om dette alltid stemmer vet jeg ikke, bare skriver det gyn. sa til meg etter min SA :)

Skrevet

Takk for svar!

Jeg tok en grav.test på lørdag som var, og den var negativ... Har fått meg time til lege nå, da, så da får jeg se hva hun sier.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...