*Ønskergjerne* Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 hvis mannen har normale / gode svømmere - hvordan er det da med utløsning hver dag ? eller 2 ganger pr dag ? vil det likevel være såpass svømmere at de skal greie befruktning? hva hvis svømmerne er under normalen ? vil da 2 utløsninger pr dag være veldig ødeleggende ? er det da best med hver 2 - 3 dag da ? for å spare opp ? hva kan man stappe i mannen for å øke sjansene for at befruktning skal skje? Håper det er noen med litt fakta til meg
K ♥ tærten Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Hei. Jeg fikk beskjed av gyn at hver 2. dag holdt mer enn nok. For ofte var ikke bra selv om kvaliteten til gutten var toppers. Vi prøver sånn ca. annen hver dag, men også på el dagen hvis den havner mellom to "sex-dager". Denne pp derimot var ikke samboer'n hjemme på el-dagen så da får jeg testet ut om lite sex kan funke
engel81 - g08, g10 Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 I denne artikkelen står det tips om litt av hvert for oss som prøver å bli gravide:) http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article517370.ece Bl.a. står det: – For at sædcellene skal fungere optimalt, bør de inneholde godt med Omega 3-fettsyrer, sink, C-vitamin og E-vitamin Så da er det jo bare å få dette inn i kostholdet hans;)
Foxi Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Hei VILhaBABYprøvdLENGE! Jeg har "lett" etter deg Har tenkt veldig på hvordan det går med deg? Jeg har enda ikke fått TR, hadde som sagt ikm 2 nov. Kun negativetester. Siste test var fredag 13. Tenkte jeg skulle ta en til helga. Kjempe vonde pupper, og det kjenner ut som det har gjort denne mnd - at mensen kommer. Går rundt og tenker på hvor lenge jeg må gå og vente enten på positivt svar eller mensen. Masse masse lykke til deg :)
*Ønskergjerne* Skrevet 18. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2009 Hei Foxi Ja,har holdt meg litt vekk fra BIM ett par uker nå , fikk jo TR litt forsinket :/ Men nå nærmer det seg EL igjen - så vi får håpe det kan skje noe denne PP da Kom nettopp hjem fra jobb , skikkelig sliten , å så skal jeg avsted igjen kl 08 i morratidlig :s Gleder meg IKKE! Blæh !!! Har ikke tante rød kommet hos deg ennå ?!! Så spennende!!! Håper du har hatt en forsinket el og er gravid *håper!!* Krysser fingrene for deg iallefall !!! Iallefall symptomer har du da , så da venter jeg på gode nyheter fra deg altså! Titter innpå i morra kveld etter jobb jeg Hvis ikke testen til helga er positiv , så ringer du legen , kanskje h*n vet råd ? ikke normalt å gå såååå lenge over hvis det ikke er noe spesielt da ... Masse MASSE masse lykke til - til deg å Natta
Foxi Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Åå så spennende Håper d klaffer for deg denne gangen. Jeg følte på meg at du var gravid jeg. Tok desverre feil :/ Jeg for min egen del føler ikke at jeg er gravid, så håper jeg ikke har riktig nå heller Kommer til og ta en test i morgen eller fredagen. Ringer legen min litt seinere i dag tror jeg - så får vi se hva hun sier Tusen tusen takk for d Og igjen masse MASSE MASSE lykke til - til deg også! Du fortjener det så veldig mye!!
Foxi Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 Hei igjen Jeg ringte akkurat legen min, VILhaBABYprøvdLENGE. Det var det ikke noe ledig time denne uken. Så da blir det ikke noe lege besøk før neste uke. Stikker og kjøper meg et par tester etter jobb i dag tenker jeg, så får vi se imorgen tidlig og fredag
Foxi Skrevet 18. november 2009 #8 Skrevet 18. november 2009 Nå ble det utrolig mange meldinger fra Foxi her Tenkte bare jeg skulle si at jeg tok en cb-test for en halvtimes tid siden. Der kom det opp et kjempe, kjempe svakt kryss!!!! Tør ikke ta gledene på forskudd, men håper og håper. Håper så utolig mye på at jeg kan fortelle sønnen min at han skal bli storebror til sommeren Skal gi deg en oppdatering imorgen jeg
*Ønskergjerne* Skrevet 18. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. november 2009 Syns bare det er koselig at du skriver jeg Foxi Føler meg litt viktig ;p hehehe Å herregud - svakt kryss ?!! ) så spennende! Må bare si at en strek er en strek med cb azz !!! ) Så håper du får en sterkere strek i morra! Jeg skal nok komme med gode nyheter jeg også ei gang , hehe tar bare litt tid her lol ! Tenk om du kunne si at du skal gi sønnen din nyheten om at det kommer en liten baby til sommeren spennende! jeg har stor tro på deg iallefall !!! Klem
Foxi Skrevet 19. november 2009 #10 Skrevet 19. november 2009 Det er bra du føler det Da var 2. testen tatt, og krysset var sterkere i dag Men tør enda ikke ta gleden helt fullt ut! Må dra på legekontoret og ta en urinprøve. Da får jeg iallefall det sikre svare. På cb testen, så er den streken som alltid kommer (uansett om man er gravid eller ikke) kjempe sterk, så kommer den streken bak (loddrett) frem. Regner med at denne hadde ikke syntes omjeg ikke hadde vært gravid??? Den var litt svak, men det sto på pakninga at et kryss (uansett svak eller ikke) er svaret gravid.. Tør jeg tro på dette tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå