Gå til innhold

Anal sex (seriøst innlegg)!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har da nå nylig hatt anal sex for først gang og syns det var herlig :) Men, til dere med erfaring, er det farlig å ha penisen i rompen for så etterpå ta den i fitten? =/ Kan man få soppinfeksjon e.l. pga det? Bruker ikke kondom og når jeg og partneren har anal sex så bytter vi gjerne på hullene =) Har aldri vært noe fornøyd med kondom og syns det ødlegger mye av nytelsen!

Håper på et fornuftig svar ettersom at jeg ser dette forumet er mer et sextreff =P

Skrevet

hei..

det er svært så uhygienisk å bytte hull uten å vaske først, det er snak om veldig mye bakterier i endetamen, som ikke skal inn i sjeden!

som et tips, ha intimservietter på nattbordet, rask løsning, som ikke forstyrrer så veldig mye av akten, er mye bedre enn ingenting!

Skrevet

enig med den over her.. best å ha noe intimservietter i nærheten, er nok så uhygjenisk.. men samtidig veldig godt...

Skrevet

Vi vasker også imellom hullene, men forstår at det er fristende å kjøre på ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Det er som det sies her, ikke bra fra bak til foran. Det finnes en måte å unngå problemet på, eller i hvert fall 99%.

Grundig tarmskylling før man setter i gang. Skal man bytte mellom hullene må den altså være grundig. Da er det relativt trygt, men uansett er en god intimvask etterpå helt på sin plass. Fyll hulrommene med såpevann og gjenta flere ganger ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

hva med å bruke kondom bak og så ta den av når dere bytter? selv om det er litt kjedeligere..

Skrevet

ja,penis må vaskes hvis den skal inn i vagina fra analen..helst bruke kondom også,mye bakterier i analen.

personlig er jeg redd for å bli så slapp i skjeden etter fødsel at analsex vil føles som en bekreftelse på det...

Skrevet

Vi pleier å avslutte med anal vi da i tilfelle når vi har anal sex. Vi bytter i hvertfall ikke på hullene.... Uten kondom.

Du kan få masse plager av å tilføre de bakteriene du har i tarmen i vagina...

Som en "erstatter" til anal sex sammen med vaginalsex anbefaler jeg en finger i baken.... samtidig som han tar deg bakfra... drit,deilig....

Skrevet

Vi pleier ofte å ha buttplugg i rumpa hennes mens vi har sex.. særlig etter at hun har blitt skikkelg kåt. da kjenner hun noe i begge hull - og føles som sandvich

så avslutter vi ofte med ren analsex mens jeg fingrer henne på klitten. bytting av hull gjør vi ikke. men, varmer alltid opp med å slikke henne analt (rim jobb). Men, hun bruker alltid klyx før slike leker... og litt intim såpe

• 2 måneder senere...
Skrevet

Har hatt anal sex for første gang,men jeg synes ikke det var noe godt.Det var ikke lett for han heller.Penisen gikk ut heletiden,så det ble ikke noe ordentlig knulling.Til dere damer som har analsex.Er det godt for damen?Hva vil dere anbefale?Kan jo ikke få orgasme på den måten.Men kan det være deilig for det??Han synes jo det er trangt og deilig da.

• 2 måneder senere...
Skrevet

21:15: Jo, en kan godt få orgasme ved analsex, det kommer vel an på om en har g-punkt der eller ikke? Jeg syntes at anal-orgasmen er bedre og sterkere enn vanlig orgasme da.

Brukte dere glidemiddel og brukte god tid da? Det er også viktig at kvinnen klarer å slappe av også. For meg er det i hvert fall vesentlig at det blir en sakte penetrering og at det glir godt, for så å ta seg opp etter hver sakte men sikkert :)

• 4 måneder senere...
Skrevet

penis analt og dildo vaginalt! :D

er helt hekta! å da trenger nesten ikke mannen å bevege penis, for han blir stimulert av at man trykker dildoen ut og inn.... MÅ prøves!

Skrevet

Til 21:51

Jeg får alltid orgasme av analsex. Men jeg gjorde ikke det første gangen - da var det bare vondtgodt.. ;) Du må slappe av og som de sa over her - bruk glidemiddel. Start pent og forsiktig, og peis på etterhvert.

Og for guds skyld; ikke bytt mellom hullene uten å vaske først. Du kan få bakteriell vaginose og det som verre er...

• 3 uker senere...
Skrevet

Det er ikke "farlig", som du spør om, men du kan fort få soppinfeksjon av det, og du kan bli plaget med det i lang tid. Derfor er det viktig at mannen vasker seg før dere "bytter hull", eller at dere bruker kondom i analen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...