sessanFØDEKLAR ! Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 ser dere snakker om pergo.. hva er pergo?? takker for alle svar
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Hei sessan 1981 Pergo er egentlig noe som heter pergotime. dette er en hormon kur man blir satt på dersom man mangler eggløsning. Jeg har fått det fordi min mann har nedsatt sædkvalitet :S Mange snakker også om enkel og dobbel pergokur, forskjellen er enkelkur= 1 tabelett hver dag kuren ut dobbelkur= 2 tabeletter hver dag kuren ut. MAn kan vel kanskej si at pergokur er det første steget i rekken for slitere, så kommer kontrastveske i eggledere for å sjekke cyster og hjelper ikke det kan det bli inseminering og hjelper ikke det kan det bli prøverør. Håper du skjønte noe av dette nå da :S
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 17. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2009 Tusen , tusen , tusen takk for svaret ditt =) Jeg må jo spørre meg fram til svar ! ser det er mange som snakker om pergo vettu , eneste jeg har hørt om pergo er pergo gulv hihi Klem sessan
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 hehe pergogulv er ikke helt det sammen nei,... ( små ler litt for meg selv av søte du) Bare hyggelig å kunne svare. begynner å bli en skikkelig raser på alle forkortinger og alt som e ....
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 17. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2009 begynner å bli kjempe rastløs her.... Vil jo blir gravid jeg også=) Får heller prøve en ny vri , sex på pergo gulvet vårt kan jo funke =) tihi... bra jeg har noen jeg kan spørre her inne om ting jeg lurer på vettu ! Så tusen takk igjen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå