Gå til innhold

Føler meg allerede oppblåst i buken.

Anbefalte innlegg

Startet på Menopur 300 ie i går ettermiddag. Andre sprøyten ble satt i morges. Føler meg allerede oppblåst i buken. Husker ikke om det gikk like kjapt forrige gang. Da var dosen 225 ie, noe jeg ikke bet så veldig på..

Fortsetter under...

Masse lykke til på lørdag, Elisabeth!!!

Jeg skal på UL på mandag. Er spent på om denne dosen biter bedre på meg. Håper det. Har ikke gått på nedregulering. Tror den oppblåstheten bare var tilfeldig. Har gått over igjen. Jeg satt jo to doser ganske nært hverandre. Satte etter at jeg hadde vært i pors på mandag, litt sent på ettermiddagen. Så ble neste dose satt tirs morgen. Kanskje derfor den oppblåste magen;-)

Det blir kanskje uttak og innsett ganske likt på oss, da;-)

Det er nå godt at det har gått over da :)

Jeg har også hatt kort regime denne gangen -deilig. Håper at det gjør susen, er du også på 3. forsøk? Ja, vi får vel ganske likt tidspunkt vi da. Jeg skal på første ul på cd 7, det var tidlig da, men det er jo greit at de følger litt ekstra godt med :)

Dette er mitt 2. forsøk. Fikk ingen på frys etter første. Jeg la merke til at du skal inn litt tidlig, ja, men flott at de følger med;-) Vi får følge hverandre, og håpe på hell og lykke;-) Hold meg oppdatert!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...