CMH Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Og hva liker de å spise? Lillebolla er straks 10 mnd gammel..Elsker mat, og tror faktisk ikke det er noe hun har spyttet ut av det hun har fått smake. Med engang hun ser vi kommer mot henne med mat detter smokken rett ut av munnen! Hun fikk nylig smake en fullkornskjeks og gjett om hun kosa seg Ga henne en banan her om dagen som hun kunne holde i hånda og spise. Store deler av den moste bananen falt i gulvet, men hun gapte over gulvet og spiste den der, hehe. Hun elsker frukt, fullkornsgrøt ( kunne spist 2 skåler om hun selv kunne velge), div typer middagsmat.. ++ Brunost er og en stor hit her i hus )
Gjest Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Å ja... Min lille prinsesse er et matvrak. Hun eeeeelsker mat, og koser seg gløgg ihjel. Alle sier det, særlig gamle folk, at de aldri har sett et barn som koser seg sånn med maten;) Hehe... Namnam, naaaam, mmmm - ja, hun koser seg med maten! Hva hun liker? Hmm... Hva liker hun ikke? Eneste jeg kommer på er brokkoli. Det er ikke så stas. Til og med erter... mmmm, nam! Også er hun ikke så glad i grøt, liker bedre biter enn mos. Hun spiser grøt 1 gang om dagen, men er mye annet som er myyyye bedre:) Veldig glad i frukt og grønnsaker jenta mi og - går helt bananas i fruktdisken:) Hehe...
epla Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Ja! Vi har et matvrak! Snuppa (9,5 mnd) elsker all slags mat, hun finnes ikke kresen. Vil helst smake på alt vi spiser. Koser seg med maten gjør hun også, Mmmmmmm sier hun mens hun langer innpå. Brød, grøt, ulike middager, frukt, grønnsaker, ost, flatbrød - her går det meste ned på høykant. Det er nesten så mor skjemmes innimellom når vi er ute blant folk.. Men samtidig er jeg veldig glad for at hun er så enkel i matveien. Det kan vel fort komme en dag der det å spise ikke er så morsomt lenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå