Gå til innhold

Oppdatering etter UL i dag... forvirret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter ganke klar greviditetstest i går fikk jeg time allerede i dag for å sjekke om det er rester eller ny greviditet...

Da jeg kom på ul i dag kunne legen med skkerhet si det ikke var rester igjen... men hun fant heller ikke noe ny graviditet....

kan det være for tidlig? ( sist svangerskap fant de ingenting da jeg var 5uker på vei fordi jeg ikke hadde tømt blæra, men med en gang jeg hadde vært på do fant de en bitte liten rund dings med en hvit prikk inn)håper liksom litt på det at det er slik igjen, men er vel antagelig en falsk positiv test :(

følte ikke legen gadd å sjekke skikkelig for alt gikk veldig fort og hun satte virkelig spørsmålstegn ved at jeg hadde fått positiv test. Men fikk ta noen blodprøver som jeg får svar på i morgen... Så da får jeg bare vente til hun ringer i morgen og se hva hun sier...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda, så frustrerende for deg og ikke få et skikkelig svar da......blir jo å gå i uvisse i flere dager da kanskje.....

Men fikk du heller ingen avtale om ny UL om en ukes tid eller noe rundt der?? Men er det hCG du tok i dag eller.....????

Varm klem fra meg iallfall:)

Skrevet

fikk beskjed om at vi skulle avtale nermere etter hva svaret på blodprøven ble. Virket som om legen hadde lite tro på at det ville gi noe utslag på HCG, og virket som om hun ikke trodde meg med testen da hun svarte: Er du sikker på at den var positiv da?- kanskje det bare så sånn ut, med svake streker skal man ikke synse for mye vet du...

Men vi får se hva hun sier når hun ringer i morgen, har fortsatt et lite håp, ryggen verker og stikker/river fortsatt i lysken når jeg reiser meg brått....

Skrevet

Hallo!! For en behandling du fikk. Og hvorfor tok de ikke en g-test av deg. De har jo sånne liggende og tar jo bare noen sekunder å få utført....

Du er sikkert litt kortere på vei enn du tror. Ble ikke du gravid rett etter SA?

Ellers så kan de jo ikke se så mye på ul før uke 6. Jeg så ingen ting. Bare tykke slimhinner som kunne tyde på graviditet. 3 uker fikk jeg beskjed om at jeg var. Dvs at jeg testet positivt før befruktning.hehe. Men jeg var gravid og fødte 9 mnd etterpå.

De målte forresten hcg nivået (i det jeg trodde var min 6.uke) og det var på 400 og et eller annet.

Skrevet

har ikke fått noe TR etter jeg mistet nei, så aner jo ikke hvor lengt på vei jeg evt. er...

det blir spennende å høre i morgen, og håper jeg evt får en ny ul om et par uker. Er så spent på å høre fra hun legen i morgen, og håper så at hun får en oppvåkning, det er da vel ingen som lyver om sånn! *krysser fingrene*

Skrevet

Fy søren for en behandling, Håper jammen med hun oppfører seg bedre når hun ser virkeligheten i øynene i morgen. På den tiden ser du ikke annet enn fortykkede slimhinner som kan tyde på graviditet, så vil tippe du ligger rundt der. I uke 6 derimot begynner det å skje ting. testen var knall positiv. Er sikker på du er gravid. masse klemmer.

Skrevet

Har du hørt noe? klem

Skrevet

slenger meg på :) *KRYSSSSSE FINGRER!!!!!*

Skrevet

jeg tror du er gravid jeg;) når jeg ble gravid med datteren min for tre år siden så var jeg på sykehuset for utredning (viste ikke at jeg var gravid da). legen så innvendig med ul og det eneste hun kunne se var at jeg når som helst skulle få mensen siden jeg hadde tykke slimhinner, men den kom jo aldri var jo GRAVID istedet;P.

så ikke hør for mye på det, vent heller til du får svar på hcg prøven.

Skrevet

Hvordan gikk det?

Skrevet

Haddde HCG på 522 og det er jo ganske høyt eller hva?(har egentløig ikke så mye greie på det)

Legen var litt spak i tlf(håper hun følte seg litt dum etter å satt spørsmålstegn ved g.testen min!), og sa bare at hun mente at jeg antagelig er gravid igjen, og skulle få innkaldning til en ul om 1-2 uker.

Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tenke, men er ganske sikker på at jeg er gravid. Men vet ikke helt hva jeg skal føle, det er jo så tett på de to siste gangene...

Skrevet

Gratulerer!!! Ja det er klart gravid, du er nok i beg av uke 5 tenker jeg. Masse lykke til, vet hva du føler, klarer ikke slappe av i sv.skapet mitt enda. klem

Skrevet

Gratulerer så masse, håper det går bra:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...