malin_lotta Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 kan du se når jeg blir gravid? og med hvilket kjønn? 270682
MC81 Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Hei Jeg tror du må vente til mars for å bli gravid! Tror det da blir en gutt. Har du astma? eller noen rundt deg? Blir så veldig tungpustet av energien din! Ønsker deg lykke til!
malin_lotta Skrevet 17. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2009 oj,det var leenge til..vært kjekt med en gutt ja. hmm, ingen astma nå, men hadde det når jeg var lita. sliter med angst da.? hmm,blir det samme barnefar som med de 3 siste barna ja?
MC81 Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Ja det kan være angsten din som knyter seg litt hos meg! Det kan det være! Mulig det er angsten din som kan gjøre at det kan ta noe lengre tid å bli gravid denne gangen. Men uanset så er det jo bare 4 mnd til mars da!! ikke så lenge det
malin_lotta Skrevet 17. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2009 sant det..bare jeg som er utolmådig,hehe. hva med barnefar da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå