Gå til innhold

Når kjennes spark?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det er litt vel tidlig...med første mann kjente jeg spark i uke 16 første gang...men mener de sier at med nr 2.3.osv kjenner man det før. Men ikke så tidlig som uke 7 har jeg hørt før, men jeg vet jo ikke:)

Det er nok lenge til du kjenner spark ja. Men jeg har ekstremt mye rumling i magen som kan føles som det skjer noe der inne. De sier at du ofte kan kjenne spark tidligere om du har vært gravid før, på grunn av at du vet hvordan det føles. Mitt første spark med nr. 1 kjentes som "bobler" i magen på et vis. Men jeg kjente ikke det før i uke 20 tror jeg... Skal inn og se i dagboken, så kan jeg skrive eksakt. Barnet er nå alt for lite til at du kan kjenne det...

Sjekka dagboken min. Var 16 uker på vei, så gikk det noen uker før jeg kjente det igjen. Skrev følgende:

I går, da jeg hadde lagt meg tror jeg at jeg kjente liv der inne. Det var akkurat som små spark, bobler oppover i magen. Veldig rart. Jeg ropte på samboeren, men det var selvfølgelig umulig å kjenne noe på utsiden. Det skjedde heller ikke noe mer enn den ene gangen...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...