Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Hva er sunn ris?? Og er den noe god? anbefalinger?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Jeg har lært at dess lenger koketiden er på risen, dess sunnere er den. Og den brune risen er sunnest:)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Ja, på helsekosten får man brun råris som skal kokes i 50 minutter. Den skal visstnok være fryktelig sunn. Den er også ganske god, men smaker ikke akkurat som risen man får til kinamaten - mer som byggryn eller noe egentlig.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Takk for svar. Vi liker best hurtigrisen vi Ikke så sunn den med andre ord.hehe. Får prøve noe nytt
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 byggrynris spiser jeg:) Det er snarkokt og veldig sundt:)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Da anbefaler jeg heller de poseris-greiene. Jasminrisen er god, og de er VELDIG enkle å koke. Du trenger ikke engang måle opp vannet:) De skal koke i 16-17 minutter, så de er litt sunnere enn 5-minuttersris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå