Gå til innhold

da får jeg si hade bra til dere jenter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skrev jo tidligere at jeg var på ul for ca en uke siden.fordi jeg ikke aaaaner hvor langt jeg VAR... tok HCG tester og de var svært positive,og han var fornøyd med de...

kom inn igjen på ul idag... fostersekken har minsket, ikke noe foster å se.... så da...har jeg mistet den.... fikk sjokk... virkelig,for alt som skal kjennes,og være, ER HER!!! han sa , kroppen min tror fortsatt jeg er gravid, pga denne "hormoncysta" som produserer,og gjør jobben sin..vel..den jobber for fult.. og jeg har fortsatt mine lyster, oppblåsthet. ikke hatt noe smerte,blødning eller noe..

tok en siste hcg som jeg får svar på ikveld.... blir jo bare en bekreftelse på hva som har skjedd..

så jeg bare håååper kroppen klarer å fikse dette på egenhånd.... grått i m ange timer nå så... jaja

lykke til videre til dere.... kanskje vi sees igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var trist lesing. Håper litt for deg jeg da, at kroppen ordner det selv og at du ikke har blitt skremt fra å prøve igjen om en stund når det slutter å være så vondt.

Lykke til.

Skrevet

Har også opplevd en MA i uke 10 - hvor langt var du kommet ?

Kan du ikke gå og få en utskraping så du slipper å gå og vente på å blø det ut ?

Skrevet

Så forferdelig trist! Føler veldig med deg. Men, er det heelt sikkert? Du skal vel til nok en UL for å bekrefte det?

Skrevet

det er nok heeelt sikkert.... jeg skulle snart vært i uke 7,og da skal man se et foster.... og fostersekken skal IALLFALL ikke bli myyye mindre fra uke 5til 7.... jeg så det selv med en gang....hvor..."annerledes" det var...

han sa selv at han kunne med ganske stor sikkerhet si at dette var over....

blir "skummelt" å høre prøvesvarene ikveld.... stiger de LITT,har det gått dårlig,synker de,det samme. stiger de maaaaaaaaasse, så må deet være et mirakel.....

det som er så ille er at jeg føler meg gravid.... lystene er der....

det tok flere år å bli gravid med dattra mi...så.. å i det hele tatt bli gravid så fort,var utrolig. særlig med de"få sjansene" jeg faktisk har...!

Nå hadde vi endelig begynt å glede oss og var klar for dette ...!!

Skrevet

Huff, så leit. Stakkars deg. Jeg vet hva du går gjennom, ikke noe morsomt i det hele tatt. Det kommer som et sjokk, når man ikke har hatt noen blødninger, smerter eller noen ting.

Dessverre er vi veldig mange som opplever å miste, så det er ikke unormalt, men det gjør ikke noe mindre vondt av den grunn, det vet jeg.

Håper du kan komme deg greit gjennom dette, at du får snakket masse og grått det du har behov for. Etterhvert gjør det mindre vondt å tenke på at du har mista. Også kommer babyen din etterhvert.

Jeg er i 6. uke nå, og har kista i MA to ganger tidligere i år. Jeg håper og tror at det skal gå bra denne gangen, men man vet aldri. Men man må tørre å prøve igjen. Jeg er sikker på at det ordner seg til slutt, og krysser fingrene for at kroppen din ordner opp her.

Ta vare på deg selv.

Stor klem fra

Skrevet

Så utrolig trist og lese:( Ønsker deg alt godt og lykke til videre!

Skrevet

Har nettopp opplevd det samme, var i åttende uke. På fagspråket heter det blighted ovum, dvs. at egget ikke utvikler seg slik det skal. Fostersekken utvider seg, og morkaken jobber som den skal og derfor har man alle tegn på en normal graviditet.

Føler med deg, det er fryktelig vondt. Hos meg anbefalte gynekologen utskraping siden man kan gå lenge med dette for kroppen oppdager at noe ikke stemmer. Vet selvsagt ikke om du har blighted ovum, men kan høres slik ut. Selve utskrapingen var grei, men fikk gjort tilsammen fire UL for å være sikker på at det ikke var noe fosterutvikling, hCG,en steg som normalt så den kunne jeg ikke stole på.

Håper du klarer å bli gravid snart, vi skal prøve frem til jul og så gir vi oss pga høy alder. Lykke til.

Skrevet

hei og takk for mange gode og støttende svar...

nettopp lagt lille tulla, og endelig, nå slapp jeg å holde maska..... helt forferdelig....

kan jo høres ut som det er det jeg har hatt da... man så jo aldri noe foster...bare en fostersekk som var normal str, men etter 1 uke, myye mindre :(

Får høre hva legen anbefaler meg, hvis det er slik så er det jo ikke særlig bra å gå rundt og føøle seg gravid i lange tider!!! livredd for utskrapning...bare ordet får meg til å bli kvalm... shit, hvis hcg stiger som nornalt, kan man jo aldri bli klok på det! skal få svar på prøve ang det, ikveld..

lykke til, håper dere klarer å bli det fram til jul. hvis ikke syns nå jeg dere kan fortsette litt til :) :)

Skrevet

Uff, dette var kjempetrist å lese :(

Håper virkelig kroppen ordner opp selv og at du snart er å se her igjen...

Trösteklemmer fra

Skrevet

fått svar nå. hcg steg bare bittelitt. så imorgen skal han ringe meg opp igjen,om det blir utskraping,eller piller....................

Skrevet

Huff får helt vondt i meg nå :((

Håper det går bra med deg i denne prosessen, og at det lykkes neste gang!

Varme tanker fra meg :))

Skrevet

takk så mye.... godt å høre slike ting as....

klem

Skrevet

Ville bare si at du ikke behøver å være redd for utskrapning. For meg var det i allefall helt ukomplisert, ingen ting å bekymre seg for. Jeg kom inn, snakket litt med legen, fikk noen piller, og ble trillet inn på operasjonsstuen, allerede rimelig omtåka. Så fikk jeg en sprøyte, og var borte. Etter det som virka som 2 minutter, var jeg plutselig våken igjen, og det hele var over, fikk litt mat, besøk av mannen min, og så dro vi hjem. Ingen smerter i det hele tatt, verken før eller etter, og blødde så vidt i rundt en uke, litt mindre. Så utskrapning, enda så fælt det høres ut, er mye mindre belastende enn det kan være å ta piller.

Lykke til, uansett hva du velger.

Skrevet

tusen takk for bra svar. har bestemt meg for utskraping, selv om de "forventer" imorgen at jeg vil ta piller, men håper det kan endres.... (?????)

jeg skal inn dit kl 9 imorgen...

mannen min MÅÅÅÅ på jobben kl 1,(han er eier,og ingen andre enn han der nå... )Gikk litt fort..så håper jeg klarer å være hjemme innen kl1.... ellers har jeg et mega problem...

jeg er veeeldig redd generelt,for å "vise"meg der nede,og fikk beskjed at de skulle sjekke først? hmm mså må vel få hele greia på ul igjen.. jaja...

så lenge alt går fort, og jeg kan komme hjem fort,til trygge omgivelser, så er jeg glad....

Skrevet

Hei igjen.

Trist at det endte slik med deg også. Tror kanskje du skal beregne litt lengre tid når du skal ha utskrapning. Du får en lett narkose og selv om selve inngrepet bare tar ca ti minutter så tar det litt lenger tid før du er helt klar i "toppetasjen" for å si det litt flåsete. Selv hadde jeg litt menssmerter og jeg valgte å få Nobligan etter inngrepet og den var nok til å holde meg ruset til langt på kvelden. Trengte den strengt tatt ikke, men hadde voldsom migrene og var lei smertene så jeg takket ja. Ellers skal man selvsagt ikke kjøre bil samme dag som inngrepet. Kanskje du kan slappe av på sykehuset og så kan mannen din hente deg etter jobb, det gjorde jeg og det funket bra for min del.

Varme tanker til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...