Gå til innhold

klementiner!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste tre ukene har jeg hatt konstant dilla på klementiner! spiser en god del, minimum en pr dag, om jeg ikke har det i hus, så kan jeg med nød spise apelsiner... er glad det er snakk om en sunn dilla.. men merker også når jeg går i butikken at hendene klør etter kinder egg! noe jeg ikke har spist på mange år, siden jeg egentlig ikke synes noe om det.. er et par ganger jeg har kjøpt det, og da tvinger jeg nermest samboeren til å spise to av eggene, siden jeg ikke vil ha i meg så mye søtt/sukker i graviditeten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klementiner er utrolig godt....men klarer ikke bare å spise en...det er ikke noe problem å trykke i seg 5-6 stk i løpet av kort tid.....

Skrevet

Jeg har også dilla på klementiner og spiser altfor mange.

Hadde det i forrige svangerskap også. Fikk en jente på 4550gr og måtte spørre jordmor om ho ble så stor fordi jeg spiste så mye fruktsukker :-)

Men det kunne hun ikke svare på.

Klarer ikke å la være, he he

Skrevet

Oooh! Klementiner! Det har jeg og dilla på, heldigvis, for det er stort sett det eneste jeg får ned for tiden pga kvalmen. Ikke den verste dilla å ha, det :)

Skrevet

Oooh! Klementiner! Det har jeg og dilla på, heldigvis, for det er stort sett det eneste jeg får ned for tiden pga kvalmen. Ikke den verste dilla å ha, det :)

• 5 måneder senere...
Skrevet

Jeg hadde helt sinnsykt dilla på klementiner forrige gang... spiste ca en kg om dagen :-O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...