Gå til innhold

Snille K@ri @nita :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Blir imponert over dine evner, så jeg lurte på om du ville ta en titt på meg også?

Ser du flere barn på meg? Evnt når? kjønn?

Er også interessert i å høre om det du måtte få opp på meg :)

Jeg er f 14.10.74

På forhånd takk :)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første som slo meg når jeg leste om deg er en tanke om at jeg kjenner deg. Jeg tror da virkelig ikke det, men den kom pang med en gang. Merkelig. Får opp to barn på deg, i første omgang, så kommer nr 3, en gutt, etter noen år.

Får opp blomster på deg, kan jeg tippe grønne fingre? At du liker og stelle med planter? Hvitveis.

Du er en forsiktig dame, ikke av de mest brautende. Heller litt sjenert av deg. Du liker godt å være med venner, og du har flere gode venninner. Ser venninnekvelder.

Du er ikke den som hiver deg frempå der heller, men jeg føler veldig at du er respektert. At dine meninger er viktige for andre.

Du er en "hønemor" ovenfor ungene dine, men du prøver likevel og la de få smaken av livet. Prøve og feile litt selv. En kjærlig mor, og en hensynsfull mor.

På "mannefronten" ser jeg en mann, men jeg får opp at du er singel nå? Eller at det er litt avstand mellom deg og mannen akkurat nå. Det kan jo også være en forbigående ting, en bagatell, men det er det jeg plukker opp akkurat nå!

Send meg gjerne en tilbakemelding :) Er som sagt i startfasen, og da er det alltid gøy og høre!

lykke til fremover!

Skrevet

Takk for svar :)

Så rart at du fikk tanken om at du kjenner meg da :)

Jeg har 3 barn allerede, men det er veldig mange som spår en gutt til. Da vil det minimum bli 4 1/2 års forskjell på yngste og babyen hvis jeg skulle få flere barn.

Hehe, har masse grønne planter i huset, men hvitvei vet jeg ikke helt hvor passer ;) Det vokser noen hvitveis i hagen her om våren da :)

Det er riktig at jeg er mer sjenert, og derfor forsiktig av meg i andres nærvær. Har vel egentlig ikke så mange venninner nå, men tidligere var vi noen jenter/damer som pleide å ha klubb en gang i månende. kanskje dette du får inn?

Jeg er nok en hønemor. Vil helst ha kontrollen på barna. Vite hvor de er, og passe på at alt går bra med dem :)

Hm. Jeg er ikke singel, men du kan nok fange opp at det er en avstand mellom meg og sambo. Føler vi er mer venner enn kjærester for tiden, men sånn går jo litt opp og ned ;)

(Lurer litt på hvem denne mannen er som du ser? ;) )

Vet ikke om dette hjalp deg?

Kanskje du får opp ny informasjon nå som jeg har "skravlet" meg nedover siden her, hihi ;P

• 2 uker senere...
Skrevet

Så gøy at masse stemmer!

Den tanken at jeg kjenner deg sitter der enda. Det kan være at jeg føler likhet med deg også kanskje? Hmmmm, bildene jeg "ser" sier jeg kjenner deg, så nå er jeg nyskjerrig. Bor du i Buskerud?

Det er noe med nicket du har valgt. Får en forbindelse mellom det og navnet ditt. Eller noen du kjenner. Linda?

På mannefronten din:o) får jeg K og R Kristian?

Siden jeg har skrevet en del før, så tok jeg alt denne gangen.

Ja, også ser jeg kjøkkenforkle. Men hvor får jeg det i fra tro? Gammel komfyr, kaker. Liker du og bake og lage mat? Eller er det din mor?

Dette ble mye, men jeg tok alt jeg fikk ut av mine syn og tanker.

Klem fra KA

Skrevet

Hei igjen :)

Jeg bor i Telemark jeg ;) Kanskje vi er like til sinns :P

Hehe, valgte nicket fordi jeg liker lilla, men jeg har en tante som heter Linda da :) hun har faktisk vokst opp i dette huset :) Da blir det jo en link da :D

Hmm, vet ikke ennå ang mannfolket. Kan jo være en som kommer inn i mitt liv litt senere? Skal huske litt på de bokstavene ;)

Ang kjøkken...bor i et gammelt hus, og før i tiden stod det en sånn gammel komfyr her som du må fyre med ved inni.

Baker vel ikke så mye kaker, men det er jo jeg som lager mat og stort sett ordner opp på kjøkkenet, så det er kanskje ikke så rart at du ser det. Kan jo hende du fikk inn noe fra fortiden her?

Ellers baker moren min endel ;)

Spennende dette her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...