MammaHåpet Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 I går kveld fikk jeg en veldig, veldig liten blödning, liksom en dråpe blod. skal jo ha mensen först om en i uke, hva kan dette bety? det har ikke kommet noe mere i dag. Jeg hadde ingen menssmerter da. Noen som vet? erfaringer? hjelp!!
Phoenix1 Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Festeblødning kanskje....? Eller du går sikkert på noe støttebehandling under rugetiden? Jeg bruker crinone og av den kan man visstnok få småblødninger. Masse lykke til videre med rugingen.
komplett.no Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Jeg vet ikke hva det er men plages med det samme. Er i dag på rugedag åtte og har blødd bittelitt nå på formidagen. Lurer men er vel bare tiden som vil vise.
Surikaten Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Jeg velger å være positiv og satser på festeblødning siden det ikke har komt noe mer. Håper det går din vei, mamma 10:o)
MammaHåpet Skrevet 17. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2009 hm, ja kanskje det, håper virkelig du har rett, men jeg går ikke på noe medisiner/hormoner, jeg har forsök i helt naturlig syklus. men legen sa til meg at egget fester seg dag 6, så det er jo tre dager siden...eller holder det på å feste seg over flere dager? ja har ikke kommet noe som helst etter det pittelille som kom i går da, og ingen menssmerter, så vi får vel holde håpet oppe fremdeles...
MammaHåpet Skrevet 17. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2009 Se hva jeg fant på nettet: =D (på svensk, men uansett) "Blödning i vecka tre Mellan tre och fyra veckor in i graviditeten fäster ägget i livmoderhinnan. Vissa får då en liten blödning som brukar kallas fästblödning. Det sammanfaller i tid när man annars skulle haft mens och kan oroa men beror alltså på att ägget fäster. Blödningen är mycket svagare än menstruation och påminner snarare om en blodig flytning. Många får ingen blödning alls. Båda varianter är helt normala. "
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå