Florence Nightingale Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Lest det flere plasser, men hva er definisjonen? Og har noen noen erfaringer? Takknemlig for svar! Hilsen kanskje gravid
Musemor med tre søte små Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Kjemisk graviditet er en veldig tidlig SA. Dvs. egget blir befruktet, fester seg (utslag på G-test), men ikke ordentlig slik at når kroppen er klar for tantebesøk, slipper det taket (istedenfor å grave seg dypere ned) og du får mensen som vanlig.
Florence Nightingale Skrevet 17. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2009 Ok.. Testet med CB lørdag og søndag fikk svakt positiv på lør, og sterkere på søn. I går tok jeg en rimelig test fra apoteket (en som man kun kan ta etter IKM) og den var negativ. Ikke noe TR enda og ikke noen vondter. Kjenner at det strekker mye og murrer svakt nedi der, har gjort hele uka. Er bare så redd for at jeg ikke er på tjukka likevel. Aner ikke når ikm er, har nettop tatt ut spiralen jeg for en måned siden.. Liker ikke når det blir så spennende.. Tar nok en ny CB i morgen tidlig jeg.. :/
Musemor med tre søte små Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Så lenge tanta ikke har kommer på besøk er det fremdeles håp. Lykke til.
Florence Nightingale Skrevet 17. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2009 krysser fingrene! Takk så mye for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå