Gå til innhold

Var det noe med sitrusfrukter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er Lillemann straks 8 mnd, og nå er det jo sesong for klementiner. Er det noen grunn til at han ikke skal få det? Lurte plutselig på om jeg ikke hadde hørt noe om det? Han synes jo det er supergodt og slafser og sutter og koser seg fælt med klementinbitene sine. Ja, og spytter ut halvparten etter at de er ferdigsugd *he he*

Det var noe med kiwi også, var det ikke?

Hilsen Birdbrain!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitrus kan være allergiframkallende. Samme med kiwi. Altså det er frukter som det kan være lett reagere på. Og man bør vel være forsiktig med å gi dette om det foreligger allergi i familien.

Før ble det sagt at de ikke skulle ha sitrus før året. Men dette er de gått bort i fra nå, så fremt man ikke har allergier i familien.

Min gutt har hatt tendenser til utslett i ansiktet om jeg har drukket mye appelsinjuice. Jeg er derfor litt skeptisk til å gi han sitrus enda, selv om det er veldig fristende i disse tider. Får prøve å vente til jul, da er han straks et år.

Skrevet

Da er det vel greit for vår del, sikkert. Han har nå fått klementin, og eneste reaksjonen der var at han ville ha mer ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...