nuppa76 Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Jenta mi på 4,5 mnd er så utrolig mammadalt.. Jeg kan ikke gå ut døra før hun setter igang.. Stakkars pappaen blir jo helt fortvila.. Igår var jeg ute ca 1,5 time og hun satte igang ca 1/2 time etter at jeg dro.. Pappaen hadde prøvd alle triksene i boka for å roe henne men ingenting funka.. Med en gang jeg gikk inn døra og hørte stemmen min ble hun helt rolig.. Og bare smilte og gliste resten av tiden før hun la seg.. Hvorfor blir hun sånn alene med pappaen?? Han tror det er fordi jeg fullammer og han ikke får tatt del i matingen.. Hun tar ikke flaske så ikke lett å få han til å å ta del der.. Har prøvd å få han til å forstå at det er mer enn som så..At han kan bli ennå flinkere til å ta del i bading, stell etc.. Andre som har hatt samme problem?? Hvordan går jeg frem for å stoppe dette?? Per idag er det jo helt utenkelig å sette henne bort til besteforeldre en kveld heller Blir evig takkenemmlig for tips om hvordan jeg kan ordne opp i dette...
Gjest Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 jeg har det på samme måte. Jenta mi er 4 måneder, og roer seg kun når hun er hos meg, med noen små unntak innimellom. Det som gjør det ekstra slitsomt er at hun har vansker med å roe seg om kvelden for å klare å sove, og da blir det ekstra mye arbeid på meg. Vi prøver å la pappaen være med henne så mye som mulig når han ferdig på jobb, og han prøver alltid å legge henne først. Men etter mye skriking gir jeg opp og overtar for pappaen. Nå begynner det å bli litt vel slitsomt.... :-/ jeg fullammer forresten også, og er hjemme med henne på dagtid. Kanskje det er en blanding av dette?
nuppa76 Skrevet 17. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2009 ja det kan nok hende.. Skal sies at det er jeg som også legger henne hver kveld.. Blir bare rør om pappen skal gjøre dette.. Hun pleier også å dorme av på puppen på kveldsammingen .. Vil liksom ikke begynn e å herje med henne da.. Men er jo en ond sirkel dette også.. Synes dette er utrolig vanskelig.. Hun er jo så glad i pappaen sin når vi er sammen alle tre.. Da smiler og ler hun mot han og ser etter han når han går.. Men med en gang de er alene så blir det bare ball..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå