Gjest Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Fant ut for noen dager siden at min mann har vært utro... Fikk vårt tredje barn i høst... Jeg har det skikkelig kjipt... Vet ikke hva jeg skal gjøre... Hadde jeg ikke hatt barn hadde jeg flyttet med en gang jeg fikk vite det... Føler at jeg ikke kan klare å stole på han igjen... Han har chattet og flørtet på nettet veldig lenge visstnok, og det ikke bare med henne han var utro med... Sukk... Livet er vanskelig............
Candy girrrl Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Å, gir deg en trøsteklem. Og et rævaspark til mannen din... Det er tungt nok å være nybakt mor om man ikke skal ha sånt å bale med. Håper det går seg til. Enten på ene eller andre måten. Men husk du har et apparat som kan hjelpe. Du er ikke så låst til den mannen som du tror. Lykke til!
mai09-baby Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 uff.. får helt vondt i magen av å lese innlegget ditt, syns forferdelig synd på deg. håper dere finner ut av det, at han angrer forferdelig, at du kan stole på han igjen - og hvis ikke så klarer du deg uten han også!!! Er nok ikke så bra å bli KUN for barnas del, de merker det jo hvis forholdet mellom mamma og pappa er dårlig.. Lykke til, og husk at man er sterkere enn man tror!
septbaby09 Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Uff uff, får helt vondt her jeg sitter. Denne tiden skal jo være så fin, og man skal kose seg sammen som familie. Forstår det ikke er lett å gå, men jeg tenker en gang, alltid!! Du skriver selv at det ikke bare er med en jente dette har skjedd. Såklart må du selv kjenne etter hva som er riktig for deg, men det er bedre å ha det kjipt i den tiden det tar og komme over et brudd, enn å gå resten av livet å være lei seg, og ikke stole på mannen sin. Personlig ville jeg ikke vært i et slikt forhold, men en drittsekk av en mann, rett å slett!!!! Masse lykke til, håper du finner en løsning du kan ha det bra med, uansett hva:)
Gjest Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Tusen takk for støttende innlegg...det trenger jeg virkelig nå... Føler at alt bare er kaos i hodet, og vondt i magen... Vi hadde startet planlegging av bygging av hus, og kjøpt tomt for ikke lenge siden... Vi skal ha barndåp om 2 uker...sommerferien er bestilt, og planene for julen var klare... Nå er alt bare rot, og jeg vet ikke hva som skjer med noen ting... Alt er bare vondt... Uff...ikke vet jeg hva jeg skal ha råd til av sted å bo for meg og barna heller... sukk...
CMH Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Uff. For en drittmann!!! Kjenner jeg blir sint på dine vegne! Sender deg mange gode trøsteklemmer, håper alt ordner seg for deg og barna deres..
awenka84 Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 mange menn som er utro dessverre:( og forstår at det ikke er lett når det er flere enn en selv å tenke på. håper du finner en løsning. lykke til og trøsteklem
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 19. november 2009 #8 Skrevet 19. november 2009 Han burde skamme seg, og selv flytte ut på dagen! Lykke til med alt videre, dette klarer du, bare søk støtte og hjelp av venner og familie, og la alle få vite hvilken kjip fyr mannen din er, så skal du se at ting ordner seg. Jeg tror ikke at en mann som er utro mot en barselkvinne kommer til å ta seg sammen dessverre, tror heller han vil gjenta utroskapet. Hiv han ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå