Foxi Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Nå har jeg gått å ventet på mensen en veldig god stund. Skulle hatt mensen 2. nov. Den har enda ikke kommet. Føler hele tiden at den kommer, men nei! Har tatt tester i hytt og pine, men ikke gravid. Siste testen jeg tok var fredag 13.11. Man kan ikke gå så lenge over før man får et positivt svar. Åå, jeg har så vondt i puppene mine også. Kommer bort på nippels, det er så vondt det. Bruker IKKE å ha så vondt når jeg skal ha mensen!!! Det er helt greit om jeg ikke er gravid, det er bare å prøve til det skjer, MEN om ikke mensen kommer - kommer jeg meg jo ikke videre!!! Off, leiv av å gå å vente..
Plutselig_gravid Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Merkelig. Har du ringt fastlegen å sjekket opp i det? Jeg vet om personer her inne på bim som ikke har fått positiv test før de er sånn 7-12 uker på vei. Tror ikke det er vanlig, men det skjer. Ville uansett ringt gyn eller fastlege å sjekket opp i det når du er så mye over IKM og har vondt i pupper osv. Kan jo være noe annet hormonelt også. Sikker på du ikke har hatt veldig sen eggløsning? Man kan jo også ha flere eggløsninger på en syklus. Kanskje du har blitt gravid på et senere tidspunkt enn du tror? For det høres jo ut som du er gravid i og med at det er uvanlig for deg å gå så mye over IKM og har ømme vonde pupper.
Foxi Skrevet 17. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2009 Nei har ikke ringt enda. Tror egentlig det er litt lurt. Det er jo mulig som du sier, at jeg kunne hatt en senere eggløsning eller fler i løpet av syklusen. Jeg bruker egentlig og ha mensen til samme tid hver måned, men som sagt så kan det ha skjedd. Tusen takk for svar Plutselig_gravid
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 vi har samme "problemet" foxi. har fortsatt ikke tr je gheller og testene viser negative. ifølge vaslig syklus på 28 dager skal jeg være snart 5 uker på vei. men hvis syklusen er på 40 dager som ejg egentlig tror er så var el 3 nov. og da tenker jeg så at jeg er vel 4 uker på vei snrt. men jeg har jo symptomer.......vet ikke om jeg gidder å teste igjen denne helga eller om jeg venter til nærmere 6-7 uker
Foxi Skrevet 17. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2009 Det er litt "stygt" å si det,men jeg er glad vi er fler I følge vanlig syklus på 28 dager er jeg 6uker ++ på vei. Har FORFERDELIG vondt i puppene. Jeg vet ikke hvor lenge jeg skal vente med å ta en test til. Har veldig lyst til og ta en snart. Skal prøve og komme meg til legen i løpet av uken, for en eventuell GU, og en grav.test der. Der er det iallefall helt 100% sikkert! Tusen takk for svar mylittleangel2 Gleder meg til og høre hvordan det går med deg :) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå