*bubbs* Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Hva skal vi gjøre nå som jenta vår plutselig greier å klatre ut av sprinkelsenga? Hun kan fremdeles våkne og sutre litt på natta, så de siste nettene har vi måttet ta henne inn på rommet vårt for å være sikker på at hun ikke går på trynet ut av senga. Jeg trenger vel ikke legge til at hele familien nå sover ekstremt dårlig. Jeg har ikke lyst til å la henne få "stor" seng heller, fo hun styrer en del om kveldene og jeg aner ikke hvordan vi skal gjøre om nettene dersom hun begynner å vandre. Hun er jo så liten! Finnes det ekstra dype sprinkelsenger eller noe slikt? Jeg tror vår er ganske standard nemlig.
millica*Stella04.02.08* Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Hei, jenta mi klatret også ut av sengen rundt 18mnd alder. Kviet meg veldig for den ene siden på sprinkelsengen, men det har gått veldig bra. har bare satt på en liten kant som man får kjøpt på ikea. lykke til
Gjest Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Gutten min er og glad i å klatre. Han klatrer opp i grinda til lillebror hehe, så tror ikke sprinkelsenga hadde vært for stor utfordring:-) Men han har på seg sovepose om natta, sånn man knepper over skuldrene, og da klarer han ikke å klatre over. Hva med å prøve det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå