Gå til innhold

Populaere navn 2009/2010??

Anbefalte innlegg

Hadde vaert fint aa se hva folk tror blir de mest populaere navnene fremover... Jeg har ikke lyst at barnet skal ha et navn alle har, men de navnene vi har funnet ser ut til aa gaa kraftig oppover naa... Dritt assa...

Jeg tipper:

Mathea, Mathilde, Sofie

Leon, Lucas, Oscar

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140994225-populaere-navn-20092010/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om vi får en jente skal hun hete Mathea etter min tippoldemor.

Dette navnet bestemte jeg for lenge siden, da jeg var 16 år, og da var det ikke populært. Så plutselig skal dette navnet være in, og det liker jeg ikke :)

Uansett blir det nok Mathea :)

Naa skal det sies at Mathea er ett av mine favoritt navn... Litt bitter fordi det er blitt saa poppis... :(

Hadde min familie hatt en Mathea saa hadde hun sikkert blitt kalt opp ogsaa...

Jeg likte det da jeg hoerte den sangen av den gruppa jeg absolutt ikke kan huske navnet paa akkurat naa... (Blae!! Satt her i ti min og proevde aa huske det... Blir sproe!! Saa glemsk allerede! Hvor skal dette ende?? Haha)

Jeg så at Lucas lå på første plass i 2008. Det var skuffende fordi jeg har såååå lyst på det navnet hvis det blir gutt:) Men siden det er så poppis må jeg finne et annet navn.

Jeg har egentlig ikke hørt det navnet så mye, så det er nok ikke så mange her, men flere i Oslo og større steder kanskje?

Annonse

hehe Dunzy, du er på hugget.. Hun skrev jo ingen verdens ting om at det gjør henne noe. Jeg syns også det er sprøtt og tenke på. Hovedstaden i Norge har Mohammed som mest brukte navn. Litt komisk egentlig, men samtidig får jeg passe på å si at det gjør meg ingenting, og jeg er ikke rasist fordi om jeg syns det er sprøtt..

Noen er veldig flinke til å lese ting mellom linjene som IKKE står der.. Skjerp dere..

Heldigvis slipper jeg da poppis navn på mitt barn også

noen som da åpenbart ikke ser humoren i det jeg skrev.. syns det var vittig jeg.. nettopp at det er lættis/morsomt at det navnet er på toppen i norge.. har ikke kalt noen rasist jeg..

er absolutt ikke på "hugget"... hvorfor er du anonym btw..??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...