mamma til3 Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Finnes det fine tøffe guttenavn på k? Pappa heter Knut og vært morsomt å finne ett navn som iallefall begynner på hans bokstav:-) Ett jeg liker godt er Kasper men vært kjekt å hatt flere å velge i! Blir taknemlig for svar:-)
Blomstersara Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Jeg her faktisk lett skikkelig etter det, siden en av oss også har navn som starter på K, men finner bare halvfine guttenavn eller navn som er for mye brukt etter min smak...: Kornelius Karelius Kornelis Kyrre Kristoffer Kristian Kjetil
Gjest Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Karl er det fineste guttenavnet jeg vet om på K.
Gjest Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Knut er tøft Det er også: Karsten Kjartan Klemet Kolbjørn
Miranda C Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 mine favoritter på k er kevin kristian (liker egentlig christian best, men kristian er også fint!) kasper jeg liker flest navn på ch- fremfor k.
Dearest Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Kent er kult! Det liknar mykje på Knut og utan å vera for likt Klaus likar eg og, men eg veit ikkje om det er det beste å kalla guten sin for i desse dagar... Eg likar og Karel betre en Karl, og Karelius er eg og glad i, men helst med C = Carelius Konstantin er kult, men og kulare med C Konrad er tøft! Kator er interessant, men eg trur eg foretrekker Cato eller Kato, sjølv om Cato igjen er best...
Vidunder to på vei Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 Konrad er kjempetøft! Mitt favorittguttenavn på K. Hørte om en gutt som skulle hete Kaspian her om dagen, det kan jo være et alternativ til Kasper.
Izelin Skrevet 18. november 2009 #9 Skrevet 18. november 2009 Kaleb Karel Karl Kasper Kastor Kenrik Kenzo Kian Kieran Kilian Kin Kiran Korbin Kord
Mai♥ April♥ Skrevet 18. november 2009 #10 Skrevet 18. november 2009 Kasper er et av mine favoritt guttenavn :-) Ellers syns jeg Kornelius er litt tøft.
*SmurfeMamma* Skrevet 18. november 2009 #11 Skrevet 18. november 2009 Kenn (+ et til kanskje) Kornelius Kristoffer Kalle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå