Gå til innhold

Sykemeldt i 2 uker... :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært hos legen, og har blitt sykemeldt i 2 uker fremover.. Har vært så utrolig dårlig fra fredag og i helgen, så jeg var hjemme i dag. Tok meg en tur til legen og hun var så utrolig snill og forståelsesfull. Sliter mye med dårlig samvittighet (er lærer) og hadde gruet meg til i dag. Jeg visste jeg måtte si det på jobben. Men det gikk veldig bra, ikke like hyggelige reaksjoner fra alle i ledelsen, men de jeg syns er viktige tok det bra. Veldig lettet og avslappet nå. Er bare 6 uker, så det er jo litt tidlig. Var ikke så dårlig sist gang i det hele tatt...

Noen andre som er skikkelig dårlige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei eg er og sjukemeldt denne veka og trur eg må få ei veke til eller fleire. Eg er 7 veker på vei og kvalm heile dagen og natta, men det var eg med dei to første og. Eg jobber i barnehage og måtte og sei det i veke 6 når eg begynte å bli dårlig, er jo litt i risiko for svineinfluensa og. Skal vaksinere dei to eg har i måro og mannen min må gjere det neste veke. Eg kan jo ikkje vaksinere meg før etter veke 12. Håper svineinfluensa snart er over i heile landet=( Er lei av alle diskusjonene. Eg var dårlig og spydde masse med dei to første til eg var fem måneder på vei=( Men Postafen som ein får på resept hjelper litt, synd eg berre kan ta to om dagen. Lykke til og tenk det er verdt det=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...