♥Axinija♥ Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 TR kom idag, som "julekvelden på kjærringa" ettersom babyverden har regnet ut at den ikke skal komme før på torsdag... Skuffet? Joda, er nok det...men mest forbauset, og innstilt på at det kanskje feiler oss noe? Noen tips? (annet enn vitaminer og akupunktur)...! Hva medpergo? Når skal den kuren startes/avsluttes? Holder det om jeg begynner på det event i morgen dersom legen tar meg inn på time? Hjelp...
K ♥ tærten Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Hei Axinja! Så "kjedelig" å fortsatt se deg her inne på bli gravid. Du har vært stille en stund så håpet du hadde flyttet videre... Jeg har ikke mye erfaring på området og hva pergo hjelper for eller ikke, men kan si hva som har skjedd med meg. Jeg sliter jo med lange uregemessige sykluser og var hos gyn på syklusdag 4. Da tok hun en rask undersøkelse av meg og alt så fint ut. Hun tok også omfattende blodprøver av meg for å sjekke alt av hormoner. Dette var også heldigvis normalt I morgen skal vi tilbake (syklusdag 24, siden jeg nå har hatt eggløsning - dag 18) for oppfølging. Da skal også samboer'n teste sine soldater. Er disse bra blir det pergo på meg for å prøve på å korte ned syklusene mine litt og hjelpe til med en bedre eggløsning. Regner da med at jeg kan starte med evt. pergo fra neste pp siden ikm først er 27.11. Dette er privat gyn, så jeg ville nok regne med at det tar ca. en syklus å få hjelp.
♥Axinija♥ Skrevet 17. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2009 Takk for svar Håpefulle K.. Lyspunktet med at TR kom nå er at denne syklusen har vært på 28 dager, jeg er forhåpentligvis på rett vei hva sykluslengde angår.. De 2 gangene jeg har blitt gravid (det siste året) har vært i en 28-dagers syklus....etter SA i juni har syklusen vært på 32 og 31 dager, og jeg har ikke lyktes i å bli gravid noen av disse "merkelige" syklusene! Hehe, noen halmstrå må man jo finne på veien..... Noen som har den berømte "oppskriften" på vitaminkuren mannfolka burde gå på?? Nå skal sambo proppes full av vitaminer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå