Starshine Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Vi har ikke brukt prevensjon på ca 3 år, har vært forsiktige og har aldri blitt gravid. Så jeg fikk for meg at jeg skulle sjekke om jeg har el og testet for første gang ikveld. Har normal 28 dagers syklus og beregnet el til torsdag. Men, testen ble klart positiv idag... Hva er det for noe tull?! Sjekket nettsiden til testen 2 ganger, og har ikke misforstått testen. Teststreken var dobbelt så sterk som kontrollstreken! Det rare er at jeg kjenner stikking i ene eggstokken også. Noen som forstår seg på dette?
Plutselig_gravid Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Da har du vel eggløsning nå da Er ikke alle som har nøyaktig 14 dager fra eggløsning til mens. Noen har 16 dager også!
Starshine Skrevet 20. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2009 Så det vil si at jeg har lang lutealfase? Er det bra eller dårlig?
Gjest Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Det er positivt om jeg har forstått dette riktig.Da har egget bedre tid til å feste seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå