missi-sandra Skrevet 16. november 2009 #1 Del Skrevet 16. november 2009 Hei ! Jeg er ei jente på 17 år , blir 18 i April. Bor i stavanger på en plass som heter Forus / Gausel. Har bodd her i snart 2 år. Har 3 søsken å elsker å passe barn! Jeg har jobbet i barnehager på Vardeneset , Og Gosen. Og stortrivdes. Desverre var det bare utplasering med skolen men kunne tenke meg å jobbe i barnehage til dagtid. Jeg har drevet å passet unger fra jeg var 8- 9 år . Jeg fikk en lillesøster da jeg var 9 som jeg begynnte med å passe hverdag. hentet i barnehage laget mat o.s.v! Jeg satt barnevakt for noen oppi gaten helt til vi flyttet fra tasta til Gausel. Der jeg passer på mange forsjellige unger som bor fra Sandes- HundvågHillevåg, Gausel, Sandnes, Tananger Så jeg er så og si fleksibel. Drikker ikke så er som regel hjemme i helgene så er ledig for barnepass om du trenger engang i blant. Og slutter på skolen halv 2 hverdag. Er noen dager jeg er på fast spinning .som Torsdag å Tirsdag. ( er fedig i 4- 5 tiden ) Er du intrisert så ta kontakt. Vi kan møtes nermere og bli skjent og avtale tid . Jeg er ikke dyr, Kan og avtales lønn. Sandra Mail : [email protected] Mob : 92 88 03 89 Er greit om du sender en meld så kan jeg heller ringe deg opp. Eller om du ringer etter halv 2 Håper vi snakkes Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140993445-ledig-trillepike-barnevakt-p%C3%A5-kvelstid-stavanger-sandnes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå