Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #1 Del Skrevet 16. november 2009 Om man lekker fostervann, hvordan merker man det? Altså.. Jeg skjønner jo at trusen muligens blir litt vått, men hvordan vet man at det ikke er utflod og slike ting? Jeg er så vått der nede, høres jo helt teit ut.. Men jeg aner jo ikke om det er utflod eller fostervann.. :s Er redd det er fostervann, men mest sannsynlig så er jeg en hysterisk førstegangs. Er ikke så langt på vei heller. 2trimester. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140993293-fostervann/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt nr2 på vei:0) Skrevet 16. november 2009 #2 Del Skrevet 16. november 2009 Hei! Når man er gravid så vil mengden av utflod øke, hvor mye det kommer er forskjellig fra kvinne til lkvinne. Men hos noen så er det såpass ille at de må bytte truseinnlegg opptil flere ganger om dagen. Dette er også viktig i forhold til hygiene nedentil. Men du er jo ikke så langt påvei, så hvis du lekker fostervann vil ikke det være store mengden av gangen, så hvis du føler at det er vått nedentil heletiden, tror jeg det mest sannsynlig er utflod. Var mye plaget av dette i første svangerskap og trodde opptil flere ganger at vannet hadde gått, helt til jeg virkelig begynte å lekke en dag, da måtte jeg le litt av mine bekymringer! For du merker forskjell! Men føler du deg usikker så ville jeg bare dratt til legen. Jeg følte at jeg spurte om noe helt teit og var ganske hysterisk, men da fikk jeg svar tilbake at hvis jeg ikke kunne spørre min egen lege, hvem skulle jeg spørre da?! Lykketil, håper du finner ut av det! :0) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140993293-fostervann/#findComment-140993744 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå