blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Nå nærmer det seg IKM for flere her inne vet jeg. Lurer på om dere andre merker noen symptomer?? Har pittelitt murringer, men det kan jo like godt være tr melder sin ankomst... Dette er min første pergomåned noen gang, og jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal forvente meg... Sender babystøv til alle sammen...
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 17. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. november 2009 dytter denne jeg... vil så¨gjerne høre fra dere andre og
Ragnis Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Jeg har ikm 22/23, og føler at puppene har vokst litt:) Dessuten er jeg ganske oppblåst liksom. Har sterkere luktesans. Men sånn som dette har jeg hatt det 3 av de 8 mnd jeg har prøvd å bli gravid, og TR har alltid kommet senest på ikm-dagen. Men har en god følelse denne gangen:D Tvi tvi til oss alle!
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 17. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2009 Jeg opplever endel halsbrann, og litt stikkinger i puppene... Men siden det e første måned med pergo vet jeg ikke hva som er hva.. Tipper at tr kommer ikm dagen... for det er jo typisk det Men det kan jo høres litt ut som om det er noe på gang hos deg da Vi krysser fingre for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå